Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Welk boomlooszadel voor een Tinker?

  1. #16

    Re:Welk boomlooszadel voor een Tinker?

    @MissMaris: misschien wel een beter idee inderdaad, kunnen we gewoon eerst even uitproberen wat goed ligt

    @dekoezegtboe: binnen wat voor prijscategorie zit dat zadel? En waar kun je ze kopen? Ik ben er helemaal niet bekend mee dus ben wel benieuwd. We hebben wel een heel laag budget dus dure zadels vallen sowieso af, daarom dacht ik ook aan de BF want die zijn best goed betaalbaar.

    @Yo-Rien: helemaal mee eens! Helaas gezien het budget is het al heel wat als ik 1 zadel aan mag schaffen die op beide paarden goed ligt, is al een hele uitdaging.

    @Bikkel16: bedankt voor de info, ik ga denk ik toch even naar de Arizona kijken dan.

    @Gilraen: is wel een idee inderdaad, maar die heb ik al en zou die toch niet zo snel gebruiken.

    @Dominique: is dat hetzelfde zadel als waar dekoezegtboe het over had?

    @Nienke07: toch vond ik de maat 1 maar krapjes zitten, maar dan zou het wellicht meer in de pommel kunnen zitten. Toch maar eens wat testzadels aan gaan vragen...





  2. #17
    Actief Forumlid Dominique's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2008
    Locatie
    Drachten
    Leeftijd
    42
    Berichten
    223

    Re:Welk boomlooszadel voor een Tinker?

    Wel hetzelfde merk, maar ik heb de Trekker Endurance pro, deze heeft niet zo'n A zit en zit dus wat breder. Als ik nu een nieuw zadel zou moeten kopen zou ik wel voor zo'n A zit gaan, zit toch veel minder breed.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •