Ik ben lid van Parelli Connect en daarmee heb ik ook toegang tot de Savvy Club Vault op de Savvy Club website. Nou vind ik deze website eerlijk gezegd redelijk onoverzichtelijk Dus misschien is het een idee om in dit topic tips uit te wisselen?
Ik zal meteen zelf aftrappen!
Film 'Masterclass'
Naam: Masterclass episode 1 thru 6
Vindplaats: Savvy Club Vault -> Video -> Inspiration
Niveau: Theorieniveau is vanaf complete beginner. Inspiratieniveau is voor alle levels
Lengte: Ongeveer een half uur per aflevering (afleveringen zijn opgesplitst in 2 delen)
Inhoud: Verslag van Parelli Celebration in Engeland (in 2009??). Deels stukken uit de show, deels achter de schermen en deels achtergrond informatie door Pat en Linda. Alle belangrijke thema's worden doorgenomen (de games, horsenality, etc). Het is denk ik erg leuk om te zien voor mensen die Parelli nog niet kennen, misschien zelfs wel interessanter dan de Get Started dvd. En voor degene die wel al langer met Parelli bezig zijn is het erg leerzaam omdat Pat en Linda werken met 'probleempaarden' en je heel uitgebreid te zien krijgt hoe ze dat aanpakken. Tussendoor krijg je nog extra uitleg of vertelt Linda bijvoorbeeld hoe ze zich voorbereid op een sessie met zo'n paard.
Bladwijzers