Marjo even goed lezen voordat je in de verdediging schiet.
Dyonne dan gaat het er toch niet zo zeer om dat het niet waar is wat Saar benoemd maar dat je een andere keuze maakt die voor jouw haalbaar is en werkt voor jouw paarden, ik denk dat het heel veel uitmaakt dat jij hooi bijvoert in slowfeeders ook meen ik dus ze hebben ook een andere optie.
Wat Saar aangeeft herken ik overigens wel, voorheen heeft ze ook op een stal gestaan waar ze 2 keer daags een strook gras erbij kregen, ondanks graaskorf kreeg ze een opgezette buik , s,nachts bleven ze nml op dit stukje gras lopen wat ze ongeloofelijk kort afgraasden. Er werd geen hooi aangeboden en Whoopie is een paard wat altijd blijft knabbelen. Nadien werd ze s'nachts in een zanduitloop gezet,dan kwam de buik weer een beetje tot rust.
Ik zit ook nog een beetje te dubben mbt de zomer, dan staan de paarden 24 uur buiten als het weer het toelaat, er wordt strookbegrazing toegepast, in principe heb ik afgesproken dat Whoopie dan s'nachts wordt teruggezet op een klein stukje, evt kon dit omgegooid worden zodat het zand is en ze er wat hooi bij kan krijgen.
Als ik vraag of dit stukje niet bemest wordt zou het dan wel te doen zijn, Annelies die van jou lopen toch ook altijd op een uitloop?
Dank je Lila, ja daar ben ik ook blij mee
Bladwijzers