Moet ook eerlijk zeggen dat ik hier en daar ook de boekjes van de allereerste pakketten er weer gewoon lekker bij pak. Met de kennis van nu, bekijk je dat toch ook weer net even anders en dan vind ik het oude level 1, 2 en 3 toch ook weer erg inspirerend hoor. Als je het combineert met de kennis van de nieuwere pakketten, hoeft het helemaal niet zo taakgericht te worden
Wat betreft introvert/extravert...ik denk dat daar weinig verschil in zal zitten. Het ziet er misschien wat meer spectaculair uit bij een extravert, maar alle horsenalities (in combinatie met het karakter en savvy van de eigenaren) hebben zo hun uitdagingen. Droo is ook voornamelijk LBi maar kan nu niet zeggen dat het een eitje is om met hem door de levels te gaan. Want de andere horsenalities komen ook redelijk vaak naar voren afhankelijk van omgeving, oefening, vroegere bagage etc.
Terug naar de audities: ja, van mij mogen ze toch ook wel weer wat strenger zijn. Dan maar iets meer moeite doen voor je level, de basis zit er dan in ieder geval wel goed in (als je het tenminste goed doet en het programma netjes volgt haha)
Bladwijzers