Wij hebben duidelijk nog meer Mikey les nodig heOorspronkelijk Geplaatst door laura
Ik denk dat dat ook het lastigste is met het vertalen naar de praktijk. Je moet in staat zijn om een oefening in kleine onderdelen in te delen, dus wat heb je nodig voor een oefening, welke aparte games bijvoorbeeld. Dan check je de 'want' bij die kleine onderdelen. Soms moet je (voor je gevoel) veel sessies aan 1 zo'n klein onderdeeltje besteden om er te komen, zonder de oefening zelf te doen. Waarbij je nog niet weet of het gaat werken.Ergens in de lucht gaat er een lichtje branden maar ik geloof dat revers psychologie het antwoord is op "want" en dat de moeilijkheid ons rechtlijnig denken is.
Ik heb een aantal maanden besteed aan het uit de wei halen van mijn paard op zo'n manier dat mijn paard daadwerkelijk mee wilde komen. Af en toe had ik echt zoiets van: waar doe ik dit voor, dan wilde ik echt zeggen: paard, we hebben lvl 2 online al dus dit moeten we toch kunnen of ik heb heb al zoveel tijd in je gestoken nu mag je wel wat terug gaan doen. Gelukkig ben ik erg volgzaam en als Anna zegt dat het werkt dan doe ik het gewoon. Het heeft ook gewerkt, op meer vlakken dan ik had verwacht want ineens waren er geen issues meer met trailerladen bijv.
Dat weet ik wel zeker. Veiligheid gaat voor en dan moet er soms gewoon iets. Daarom komt want vs. make denk ik pas om de hoek zetten richting level 3. Je hebt eerst veiligheid en enige vorm van communicatie nodig denk ik.Oorspronkelijk Geplaatst door Wendela
Bladwijzers