In eerste instantie bepaal ik dat niet maar Droo Dus als we beginnen ga ik mee in zijn idee, en maak het later mijn idee Droo weet namelijk al wel dat ik een figure 8 wil, maar zijn LBi kant die geen leider nodig heeft, wil eerst weten waarom hij die figure 8 dan wel zou moeten doen Dus vraag ik een figure 8 en kijk wat Droo me aanbiedt. Het is dus beiden, ik kijk naar Droo z'n reacties en ik kijk wat hij me uit zichzelf aanbiedt. Meestal biedt hij dan eerst een half rondje aan en komt dan naar me toe. Ik prijs hem dan de hemel in omdat hij o zo goed dat half rondje heeft aangeboden en vraag dan vervolgens weer of hij de figure 8 wil doen. En zo gaan we dus stapje voor stapje verder tot hij me een hele figure 8 geeft. Ik ben dan overigens ook wel wat "particular without being critical". Dit alles neemt meestal nog geen 10 minuten in beslag trouwens hoor. Maar het gaat erom dat ik langzaam begin zodat we op elkaar kunnen afstemmen en dat zijn neiging om het tegenovergestelde te doen van wat ik vraag minder wordt of geheel verdwijnt in die paar minuten. Als ik eerst zijn idee doe en dan langzaam mijn idee heeft hij ook weinig om tegenin te gaan. Balans is dan wel belangrijk, want vraag ik te weinig/ga ik te langzaam of juist te snel, dan heb ik dus kans dat Droo ook "toedeledoki, ik ben weg hier" zegt :POorspronkelijk Geplaatst door Ebby
De video van Mikey op Parelli Connect is een mooi voorbeeld van het in stukjes opdelen van een oefening (er is ook een savvyclub DVD van). Zo probeer ik het nu te doen en tot nu toe werkt dat heel prettig
Bladwijzers