Ik heb momenteel het pakket ook binnen en ben aan het lezen en kijken. Ik ben wel onder dei ndruk van hoe het opgezet is, zorgvuldig en vooral ook veel aandacht voor de zit en vaardigheden van de ruiter,mooi vindt ik dat.
Ik heb 2 keer les gehad van Janneke waarbij we hier even mee bezig zijn geweest, nu ik een deel van de info heb begin ik het concept wel beter te snappen, vooral het contact ik had het idee zoals het beschereven werd dat je dan een paard had wat zwaar in de hand is, contra watj e idd bij P karl ziet dat je paard mooi licht in de hand is. Maar het gaat vooral om de constante aanleuning denk ik het contact wat het paard aangaat, en ik denk ook dat hierin de gelijkmatigheid van aanleuning bieden van de ruiter erg belangrijk is.
Ik ben benieuwd of je dan uiteindelijk dezelfde vorm van lichtheid gaat krijgen.
Ik ben ook benieuwd wat dit kan doen voor Whoopie die aan een kant zwaar kan zijn in het contact maar ook nogal eens de teugel uit je hand kan trekken of achter de loodlijn gaat lopen, niet veel vertrouwen dus in het contact denk ik dan.
Zijn hier mensen de laatste tijd nog mee bezig geweest en hebben jullie hier ontwikkelingen in gemaakt?
Bladwijzers