Hoi iedereen!
Ik heb advies nodig!
Ik rijd/speel regelmatig in een buitenbak (van onze buren)met mijn pony Papi. Sinds kort vind hij één kant/hoek van de bak echt verschikkelijk! Hij doet er echt alles aan om die kant van de bak te vermijden, hij wil er niet heen, verstijfd, draait om, rent weg, snijd af, valt om (niet letterlijk), en kan opeens een prachtige buitenwaards laten zien. Het frustrerende alleen is dat het de ene dag heel extreem is, en de andere dag is er niks aan de hand. Ik heb al vanalles geprobeerd; die kant leuk maken met snoepjes, gewoon heel vaak er langs gaan aan de hand, squeeze game, boos worden (stèl je nou niet zo aan! en dan achteraf een beetje twijfel) maar ik heb niet het idee dat het ook maar enig effect heeft. Als ik de bak met hem aan het eggen ben (met de sleep erachter) vind hij het vaak veel makkelijker maar misschien is dat wel omdat hij dan meer 'opgesloten' zit tussen de strengen. Als ik les heb (één keer per twee weken) is die hoek opeens wel heeeeel eng en dat is helemaal jammer want dan kan ik niet laten zien wat voor voortgang we hebben gemaakt
Ik ben een tikje gefrustreerd, wie kan me helpen?
Groetjes,
Eline
Bladwijzers