Natuurlijk!Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Kun je wellicht dan toch een voor een draadje zorgen?
Natuurlijk!Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Kun je wellicht dan toch een voor een draadje zorgen?
Als het lukt, neem ik een draadje mee en anders houd ik haar wel vastOorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ooooh jongens! Ik heb echt zware problemen om onder m'n werk uit te komen zaterdag.
Ik schijn al 2 maanden geleden te hebben opgegeven dat ik zou werken zaterdag maar had dus twee weekenden door elkaar gegooid.
Dit weekend is er namelijk een groot festival in Mijdrecht(AJOC) waar mijn baas ook aan meewerkt en zodoende is er dus echt niemand te vinden om mijn werk over te nemen.
Ik heb nog twee opties. Ik ga vandaag proberen te regelen ik hoophoophoop dat het lukt.
Ik voel me zo'n oen!!
Ik houd jullie op de hoogte!
Verder ben ik wel benieuwd naar het adres!
Ik heb een probleem . Mijn ouders hebben vanwege het extreem mooie weer besloten dit weekend een aantal dagen weg te gaan met de mountainbike en ik ben voor vervoer naar de playday afhankelijk van hun auto...
Ik kan dus geen paard meenemen naar de playday
Maar nu ik zie dat leonie ookal waarschijnlijk afvalt wordt het wel erg rustig als ik niks mee kan nemen. Ik hoop dat marit met wonder kan komen en heel misschien dat zayna en ik toch nog iets kunnen regelen met het huren van vervoer (maar dat zal inmiddels wel bezet zijn en moet ik ook met zayna overleggen).
Ik hou jullie zsm op de hoogte.
Ik ben heel hard aan het regelen dat ik wel kan komen met Eef s
Het is aaaaaaaan!!!! Ik kan gewoon komen!
Fijn leonie dat jij met paard komt. Als marit met wonder kan komen is mijn plekje dan mooi ingenomen
Zayna en ik kunnen niet samen komen zaterdag.
Ik hoop het ookOorspronkelijk Geplaatst door Fellor
Ik heb zojuist iedereen een PB gestuurd! Als je die niet gehad hebt, maar je wilt wel komen, laat je het dan even weten?
Nu nog goed weer en dan is het helemaal af!
Ik moet nog even zoeken naar m'n pois! Maar ik denk dat Easy er echt de kriebels van gaat krijgen. Die vind het zwiepen van de stick ook nog heel eng Maar kan wel gewoon oefenen zonder paard ofcourse!
Liever geen pois bij Wonder, die heeft hetzelfde probleem namelijk. Zeker op vreemd terrein met vreemde mensenOorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
We gaan eerst wel even de grond routine oefenen zonder paarden
Ja, ik dacht ook: gewoon meenemen en we zien wel of/wat we ermee doen
Bij deze defintief Wonder gaat niet mee, er zijn nu te veel andere dingen.
Ik hoop er bij te kunnen zijn, wellicht kan ik dat mentaal niet aan en dan zal ik er niet zijn.
wat komen aan eten nog te kort. Ik ben nl niet creatief in het bedenken van eten.
Ik kom niet verder dan een belegd broodje. Zal ik daar wat van meenemen? 10 broodjes ei of zo?
Bladwijzers