Ik heb erika een pb gestuurd op bokt
Ik heb erika een pb gestuurd op bokt
A lot of people talk to horses, not many listen
Ze weet inderdaad waar je woont
Het zou neerkomen op 75 euro Mera, ze zit alleen wel vrij krap in de weekenden
Gewoon zeggen dat ik ook een Merens hebOorspronkelijk Geplaatst door Yo-RienDoen! Erika rijdt altijd voor mij, met 2 ponies. Kan die auto makkelijk aan van haar.Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
Hesther, waar in Maarssen is het precies? Is het over de weg te doen vanaf Utrecht/het Noorderpark? (ik dacht dat je dat ooit eens verteld had, maar weet het niet meer zeker)
Oorspronkelijk Geplaatst door Yo-Rien
Westbroekse binnenweg af en dan sta je voor mijn huisOorspronkelijk Geplaatst door Volare
Dat is te doen in mijn optiek.
Schoonzusje vind het een leuk plan en legt het voor aan haar vriend... hopelijk vind hij het leuk om Fen en mij op te halen
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Dat is zeker te doen kan ik er eventueel nog een leuk ritje aan plakken ookOorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Het is volgens Google zo'n 27 km, kan wel rijdend komen joh
Blijf je slapen en de volgende dag weer terugOorspronkelijk Geplaatst door Zayna
Leuk, leuk leuk allemaal
Zayna, oepsie! Maar nu weet ik tenminste wel hoe ik het uit moet spreken!
Lian, ik ga het vragen maar volgens mij weet Vin niet zoveel van auto's. Zijn auto gaat ook altijd naar de garage als er iets is. Misschien dat Thijmen er wel iets van weet. Ik ga is navragen!
Gaan jij en Vie anders ook als de vrachtwaggel het doet?
Heel misschien dat ik mijn vriend zo ver krijg om Wonder te brengen.
Anders kom ik zonder
Is het te bereiken met OV?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Lastig, en een stuk lopen.Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Eigenaresse van Lutin is enthousiast
Allleen ff kijken welke datum het wordt en of ze dan kan. En ff kijken of we een trailer kunnen regelen en of Lutin er dan in wil....
Dus ff afwachten nog, anders maken doen we het volgend jaar nog eens
Ik zal iig straks ff met vriendje overleggen of 26e kan. Want dat wordt denk ik de datum als ik het lijstje zo zie....
Wat leuk Yo-rien.
Is er iemand die mij misschien van een station zou kunnen pikken?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
En vriendje vindt het niet erg dagje alleen op de camping te zitten Kom ik gewoon vanuit Wilnis
Marit, ik kom op de fiets, dus dat is niet zo handig
Bladwijzers