Broodjes zijn een goed idee!Oorspronkelijk Geplaatst door lian
Maak hem dan wat spannender, bijv wat roomkaas erop en dan wat gerookte zalm daarboven
Zegt de lekkerbek
Broodjes zijn een goed idee!Oorspronkelijk Geplaatst door lian
Maak hem dan wat spannender, bijv wat roomkaas erop en dan wat gerookte zalm daarboven
Zegt de lekkerbek
Roomkaas goed plan. maar dan met bieslook en knoflook. Zalm is er al in wraps
Klinkt goed Lian Mjum!!
Ik weet nog niet of ik mee kom met Mera, dat laat ik nog weten!
A lot of people talk to horses, not many listen
Ook heerlijkOorspronkelijk Geplaatst door lian
Jongens, slechte ontwikkelingen aan dit front.
Gaat weer lekker. Op de stal waar ik en Eefje de trailer zouden huren is droes uitgebroken. We gaan daar dus geen trailer huren voor de zekerheid. Nu zijn we weer hard op zoek naar een ander verhuurbedrijf in de buurt(pas 1 gevonden en die was al weg voor zaterdag) en Eef is nu een kennis van haar aan het proberen. Dan kunnen we Vie's buren nog proberen.
Hopen dat het gaat lukken!
Duimen jullie voor ons? Ik wil zo graag komen!
ik begreep dat die droes al op zijn retour is. 3 juni zou, in geval van geen nieuwe gevallen, de boel weer open gaan.....
Mijn moeder brengt mij zaterdag en mijn vriend haalt mij op. Dat is fijn, ben het OV even beu.
Die broodjes klinken goed, op deze manier mag ik ze wel eten. Maar ik neem sowieso ook eigen spullen mee, voor het geval dat.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
marit, wat mag je niet?Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Ik mag geen enkel soort fruit, geen noten. Ook mag ik geen producten waar fruit in zit verwerkt (lees limonade, sinas, appelsap, tompouce, etc. Ook veel koeken en chocolade mag ik niet vanwege noten en pinda's )
oh dan zit ik inderdaad goed met mijn "gewone broodjes" en hoef daar niets speciaals uit te laten.
Goed dat je dat zegt Marit Dan maak ik mijn salade zonder noten en fruit! Mag je wel tomaten?
Ik ga nog even denken wat voor soort salade ik ga maken :P
Dat hoeft niet perse hoor, want ik neem zelf wel eten mee. Vind het zo vervelend als men niet kan eten wat die wil vanwege mij.Oorspronkelijk Geplaatst door Yo-Rien
Ik mag wel tomaat
Ik weet hoe het is om allergieën te hebben Gelukkig ben ik eroverheen. Maar ik maak met liefde iets wat jij ook mag hebben! Desnoods doe ik fruit/noten apart! Komt helemaal goed
fijn zo
Bladwijzers