Goeie naam
Goeie naam
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Ik vind hem persoonlijk niet zo lekker 'bekken'. Maar hij zegt wel waar het op staat.
Ik vind het persoonlijk jammer dat het toch Equiday is geworden. Weliswaar met toevoeging, maar toch...
Voor mij had de ECHTE Equiday gewoon Equiday gebleven en dit echt een andere naam gekregen...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Helemaal eens.Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Nu doet het me denken aan een schrijver die bekend wordt met een goed boek en er dan nog eentje achteraan schrijft. Niet zo zeer omdat hij wat te vertellen heeft maar omdat boek 1 zo goed verkocht.
Ik hoop eerlijk gezegd dat jullie de naam in heroverweging nemen.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
.. de ellende daarvan is, dat dat tweede boek meestal niet zo best loopt... ik hoop echt(ter) van harte dat 13 oktober een succes wordt....Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Nou nou, wat een doemdenken . Ik vind het juist een góede naam, iedereen buiten dit forum snapt nu dat het een verlengstuk is van Equiday en weet dus gelijk dat het door hetzelfde kundige team wordt georganiseerd en dat de sfeer hetzelfde zal zijn. Kan alleen maar positief werken
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Die link met een schrijver die een 2e boek schrijft snap ik niet zo goed.
Het idee van de 'advanced' is juist dat er méér te vertellen is dan op de 'gewone' EquiDay te zien is!
Met 3 EquiDays die telkens beter bezocht worden, zijn we het stadium van eendagsvlieg-hitje toch wel voorbij
We hebben zeker 2 uur over de naam gedacht, alles hardop uitgesproken (wat hier voorbij kwam en meer...), maar Equi + iets bekte niet lekker, was een te moeilijk Engels woord, of dekte de lading onvoldoende. We wilden eigenlijk iets met 'seminar' doen, maar Mansour heeft al een seminar, dus daarom viel die af.
Toen kwam San met EquiDay Advanced en bleek ik toevallig al een EquiDay ~ Advanced notitieblad op mijn telefoon te hebben staan, dus daarbij hadden wij allebei een klik.
Geen fancy nieuwe naam dus, wel herkenbaarheid richting de bezoekers van EquiDay die graag demo's voor gevorderden willen zien (een opmerking die regelmatig in de enquete genoemd werd).
Was 14 april dan "for dummies"?
Ik vind het wel een mooie naam eigenlijk, de link met Equiday blijft en de inhoud is duidelijk: MEER diepte.
Nice
May the horse be with you!
Ik ben dan ook heel benieuwd naar de line-up
wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun
even tussendoor, ik heb helemaal (nog?) geen enquête ontvangen over equiday?
A lot of people talk to horses, not many listen
Had je een papieren kortingsbon, of je bon per email heel laat (laatste dag) aangevraagd?
dan klopt het, want die mailadressen hebben we nog niet verwerkt.
Als je wél de laatste bevestigingsmail hebt gehad (vrijdag de 13e) dan zou je ook de enquete gehad moeten hebben.
Nee ik had mijn kortingsbon via Karianne, maar ik begreep bij de kassa dat ik mijn mailadres niet achter hoefde te laten Ik dacht ivm forum-lid-zijnde
Ow, sja, dan hebben we ook geen mailadres van jou als 'equidaybezoeker'.
Tip: vraag de bon alsnog aan via de website, dan krijg je de enquete komende dinsdag
Prachtige naam!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Dat werd mij gezegd bij de kassa hoor Maar ga ik doen
Bladwijzers