Pagina 8 van de 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 171

Topic: het 13 oktober evenement

  1. #106

    Re:het 13 oktober evenement

    Ik ben het met je eens dat als er veel echt goede inhoudelijke demo's komen, dat ook wel wat mag kosten maar aan wat voor prijzenbedoel je daarmee? Een prijs van 20 euro lijkt mij dan idd helemaal niet raar... Ik neem aan dat het anders ook lastig te financieren is...

    Ik zou trouwens ook wel iets van een hempfling-persoon willen zien

  2. #107
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:het 13 oktober evenement

    Superleuk, zoveel mee-brainstormende mensen!
    San en ik mogen onze telefoon-savvy wel uitbreiden, als we al die grootheden gaan benaderen

    @Hanneke: Dat klinkt als een geweldig interessante dag! Ik zou er zó heen gaan

    Piet Bakker willen wij ook érg graag. We vragen hem al 3 jaar, maar telkens komt er wat tussen. Hij zit in Zweden, hij heeft het druk of hij vergeet onze mails Over 2 weken heb ik weer les van hem, dan zal ik zijn agenda voor 13 oktober (of voor EquiDay 2013) gelijk claimen
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #108
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re:het 13 oktober evenement

    Springen op z'n NH's zou ik graag meer van willen weten. Ik zou ook graag zo'n demo van een paard in beweging waarbij alle botten en spieren op getekend zijn. OP basis daarvan: wat is een verantwoorde manier van rijden / grondwerken.
    Silke ben ik persoonlijk niet zo enthousiast over, net als een clinic van Hempfling.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  4. #109
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:het 13 oktober evenement

    Hempfling valt af. Die vraagt echt absurde prijzen. (600 euro als toeschouwer van een clinic...)

    Leuk zeg, al die ideeën. Jouw uiteenzetting, hanneke, klinkt wel heel erg zoals wij het ongeveer voor ogen hadden. Ikzelf denk dat we mensen met EquiDayprijzen wat hebben verwend. Want laten we eerlijk zijn, waar is er nog een middelgroot paardenevenement met vol!! showprogramma waar je minder dan 15 euro betaald.
    Gelukkig is ons uitgangspunt ook helemaal niet om er rijk van te worden. Maar demogevers als Mickey komen alleen betaalbaar als er een cursus achteraan volgt.

    De volgden aanname:
    stel dat we Mickey, Silke of een andere coole instructeur naar Nederland halen. Is er dan iemand die de dagen ervoor of erna een cursus met deze instructeur wil organiseren? (bij het organiseren kun je natuurlijk een klein beetje winst maken zodat je eigen les gratis is )

  5. #110
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re:het 13 oktober evenement

    Als ik naar de Equitana in Essen ga, dan betaal ik op een doordeweekse dag 18 Euro. Daarvoor heb je de hele dag overal demo's van bekende figuren: Linda Tellington-Jones, Horst Becker, diverse Duitse dressuurruiters, soms mensen als Philippe Karl, Michael Geitner (uitvinder van de Dual-Aktivierung) enz. Twintig Euro vind ik nog een acceptabele prijs voor een dag met demo's - mits er mensen op het programma staan die me interesseren. Als van de hele dag maar 1 echt interessant iemand komt, dan vind ik 20 Euro net te veel.

    Wat vind ik interessant: een echt goede Parelli-instructeur die een probleemaanpak laat zien, een stuk over paardvriendelijk dressuur rijden (Horst Becker of Noor Tanger wellicht?), een stuk over grondwerk combineren met gymnastiseren (en dan alsjeblieft niet dat enorm saaie AR, maar iets meer spelen er tussen á la Karen Rohlf), een lezing/demo over hoe je kunt zien of je paard goed beweegt (waar moet je op letten, hoe zie je of een knie of spronggewricht niet 100% functioneert) en zo'n springles á la Mansour lijkt me ook boeiend. Voor zo'n programma heb ik dan weer graag 25 Euro over
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  6. #111
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re:het 13 oktober evenement

    Als je eerst een demo hebt over hoe paarden goed bewegen en daarna zou Silke komen, dan kon het wel eens pijnlijk uit pakken voor haar
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  7. #112

    Re:het 13 oktober evenement

    Wat een geweldige ideeën komen er allemaal voorbij! Als ik nog een duit in het Parelli-zakje mag doen, zou ik Michael Grohmann ook leuk vinden, net als Mikey en Wally uiteraard. Als je Philippe Karl kunt laten komen, zal ik werkelijk alles proberen om te komen, die man zou ik zo graag in het echt willen zien werken! Voest mag wat mij betreft thuis blijven, ik vond zijn demo op Equiday erg tegenvallen. Florien, Piet Bakker, Roos en Els zou ik ook allemaal graag nog eens zien.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  8. #113
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:het 13 oktober evenement

    Ik denk dat je dit evenement niet met Equitana kunt vergelijken.
    Daar zijn zoveel standhouders en zoveel bezoekers dat ze natuurlijk makkelijk de entree prijs omlaag kunnen gooien.

    Je bent hier in een veel kleinere setting waar waarschijnlijk ruimte is voor het stellen van vragen en dergelijke.
    Dan vind ik een prijs boven de 20 euro eigenlijk helemaal niet zo gek.

    Als de demo's langer gaan duren zou ik wel kijken of je iets anders dan de bankjes neer kunt zetten om te zitten maar iets met een rugleuning.
    De tribune bij het KNHS centrum is voor mij(lange benen) ook echt prut. Ik kan daar echt geen 2 uur achter elkaar zitten. Maar dat had ik met Equitana ook. Wat een kwelling was dat!

  9. #114

    Re:het 13 oktober evenement

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Yulia
    Als je eerst een demo hebt over hoe paarden goed bewegen en daarna zou Silke komen, dan kon het wel eens pijnlijk uit pakken voor haar
    Ik heb echt totaal geen idee wie die Silke is eerlijk gezegd Rondje google leverder me een fysiotherapeute uit Duitsland op?

  10. #115

    Re:het 13 oktober evenement

    Google eens op Silke Valentin?
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  11. #116
    Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Locatie
    nieuwleusen
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.946

    Re:het 13 oktober evenement

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    De volgden aanname:
    stel dat we Mickey, Silke of een andere coole instructeur naar Nederland halen. Is er dan iemand die de dagen ervoor of erna een cursus met deze instructeur wil organiseren? (bij het organiseren kun je natuurlijk een klein beetje winst maken zodat je eigen les gratis is )
    Voor Wally zou ik dat, met een beetje hulp, best willen doen
    liefs, Annelies

    Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

  12. #117

    Re:het 13 oktober evenement

    LOL ik had een andere Silke

  13. #118

    Re:het 13 oktober evenement

    Moderator Roos wil u vriendelijk verzoeken ON TOPIC te blijven. Reacties zoals onderstaand vervuilen dit topic.

    Dank u wel.

    Reageren op dit bericht heeft ook geen zin, dat is ook vervuiling.

    Bedankt voor jullie medewerking!


    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Yulia
    Als je eerst een demo hebt over hoe paarden goed bewegen en daarna zou Silke komen, dan kon het wel eens pijnlijk uit pakken voor haar
    Ik heb echt totaal geen idee wie die Silke is eerlijk gezegd Rondje google leverder me een fysiotherapeute uit Duitsland op?
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  14. #119
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:het 13 oktober evenement

    Morgen gaan Evi en ik eens werken aan onze duitse telefoonsavvy (ehh, das soll "die deutsche evi" sein ), dus blijf je ideeën spuien, want wie weet hangen we morgen wel met deze of gene aan de telefoon!
    Oh ja, ik denk dat we morgen ook wel een naam gaan bedenken, want 13 oktober evenement klinkt toch wel gek.

  15. #120
    Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    NOP
    Leeftijd
    46
    Berichten
    470

    Re:het 13 oktober evenement

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gilraen
    Silke zou super zijn! (maar is dat haalbaar?) Ik vind dat ze geweldige dingen doet op filmpjes en het is misschien ook handig voor degene met (gezondheids)problemen om te zien HOE zij speelt (dus niet dat het al perfect gaat, maar hoe speelt zij overal op in al zittend).
    Silke zou ik ook erg graag zien, zeker met het oog op de toekomst, ik weet namelijk niet hoeveel jaar het nog duurt voordat ik in de winter alleen nog maar met krukken kan lopen of erger. Kan ik alvast wat inspiratie op doen, ook handig voor de slechte momenten die ik nu al heb, waarin lopen een pijnlijke bezigheid is.
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

Pagina 8 van de 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •