Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Playday 4 september in Herpen, deelnemers???

  1. #1
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Playday 4 september in Herpen, deelnemers???

    Hallo allemaal,

    Op zaterdag 4 september a.s. is de eerste Playday in Herpen, Noord Brabant. Tot nu toe heb ik echter nog maar weinig aanmeldingen ontvangen en twijfel ik of het wel door kan gaan...

    Willen degenen die zeker weten dat ze komen (met of zonder paard) mij dat laten weten vóór aanstaande zaterdag? Eveline twijfelt nog over de conditie van Shafaï, of ze hem naar Herpen kan rijden en zo niet, of ze dan ander vervoer kan regelen. Irene, wilde jij nog komen met Flashy? Een vriendin van me wil misschien mee doen met haar verzorgIJslander, maar ook dat is nog niet helemaal zeker. En verder heb ik nog geen reacties gehad van mensen met paard...

    Het plan is om 's ochtends grondwerk te doen en 's middags met z'n allen het prachtige bos in te gaan, dat grenst aan de manege. Indien gewenst kan je paard tegen een kleine vergoeding overnachten op de manege (stal of paddock), een paar mensen kunnen bij mij slapen.

    Jongens, laat effe wat horen zodat ik weet dat ik hier niet voor niks zit te organiseren!

  2. #2
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49
    Tsja, mn weide-eigenaars hebben dat weekend ook een endurancewedstrijd. Normaal ben ik groom bij hun wedstrijden, maar dat gaat dit weekend dus niet door
    Als zij geen wedstrijd hadden, had ik heel misschien nog met de trailer gebracht kunnen worden. Ben ook nog niet bij de pont geweest, hopelijk mag ik wel met paard naar de overkant
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #3
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757
    Als je Shaf niet mee kunt nemen, wil je dan wel zonder paard komen?

  4. #4
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    209
    Hoi Marje,

    Ik denk niet dat het gaat lukken helaas. Flashy is een beetje uit conditie na een zeer lange zomervakantie. Ik denk niet dat het me lukt om dat in een week weer ok te krijgen. Bovendien zit ik op het moment een beetje op een impasse. Ze begint me behoorlijk uit te proberen en dat moet ik eerst even oplossen in een veilige omheide opgeving. hihihihi
    Sorry!

  5. #5
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757
    Jammer Irene!
    Dat betekent dus dat het niet doorgaat, want dan blijven alleen m'n vriendin en ik nog over en dan kunnen we net zo goed gewoon lekker met z'n tweetjes het bos in gaan. ;-(

    Dus bij deze is de playday op 4 september afgelast.

  6. #6
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49
    ah, wat jammer.
    hoewel, 1 weekendje rust kwam me opzich ook niet slecht uit in deze september maand waarin alle weekenden bezet zijn met paarden.

    Nu ga ik fijn een shopweekend houden. Paardenspullen shoppen en een voorraad aanleggen voor de NH-dag...
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #7
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17
    wordt het toch nog een weekendje bezet met paarden(spullen)... jij bent echt verziekt, hihi!
    ken die ziekte hoor, overigens

  8. #8
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757
    Ja, ik vind het ook wel jammer, maar ik ga het van 't voorjaar wel weer opnieuw proberen. Het lijkt me namelijk nog steeds erg leuk om eens een playday bij mij op stal te houden. En dan ook eens kijken of ik via Eddy ofzo meer mensen kan bereiken, die ik nu niet via internet kan bereiken. Want ik vermoed dat er best wel mensen zijn die zouden willen komen, maar die domweg niet weten dat er iets georganiseerd wordt...
    Voor nu was het te kort dag om daarachteraan te gaan, ben bovendien ook nog eens ziek nu dus heb niet zoveel puf om wat uit te zoeken.
    Volgend jaar beter.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •