In het eerste filmpje zie ik hemvooral relaxed zijn en lijkt hij geen spanning op te bouwen.
Ik vroeg mij wel af waarom hij op dat moment wegsprong , doe hij dat vaker zo, ik ken dat soort gedrag wel maar dan is het vaak een antwoord op een vraag van mij. Wat ik wel heel erg duidelijk zie is dat het gedrag wat hij uiteindelijk laat zien beinvloedt wordt door jouw reactie, je lijkt ook te schrikken in eerste instantie en geeft dan een fase 4, wat als je niets had gedaan en hem rustig had terug gevraagd na 1 rondje. hij vraagt een paar keer heel mooi of hij weer naar binnen mag komen, waarom kies je ervoor om hem weg te sturen? Dan zie je echt de beledigde lb die denkt ja bekijk het dan maar, Whoopie heeft ook nog steeds van dit soort explosie,s vooral als ik met haar op de cirkel werk dat vindt ze saai.
Als ik merk dat ze enrgie heeft (en dat komt vaak pas na een tijdje idd) dan ga ik juist meer vragen, dus veel tempowisselingen, veel van hand veranderen en een beetje spelen dus van links naar rechts springen, dat kan heel erg leuk zijn.
Bladwijzers