Na 3 jaar samen zijn met Sarah heb ik begin april mijn level 2 audition opgenomen. Gisteren heb ik de bevestiging gekregen dat we geslaagd zijn met een 2++ en nog fijne opbouwende opmerkingen waaraan we gaan werken. Het belangrijkste is dat ik iets moet gaan vinden waarbij ik haar meer kan gaan motiveren. Ze doet het allemaal wel, maar lekker op tempootje slak. M'n eerste echte Parelli les heb ik inmiddels gehad van Anna en de nodige eyeopeners hebben we ontvangen.
Ik ben trots op het behalen van onze L2 online nu eindelijk. Het zijn geen gemakkelijke drie jaar geweest, Sarah heeft flink wat schade opgelopen door haar verleden . Mentaal en fysiek, ik wist hier nauwelijks mee om te gaan. Ik was niet de perfecte partner voor haar die haar kon helpen met haar issues, mentaal dan. Fysiek heb ik er alles aan gedaan om haar oké te krijgen in vormen van chiropractor, osteo, homeopathie, healing etc.
Ten einde raad heb ik Sarah afgelopen zomer in training gezet, wat helaas niet helemaal goed is uitgepakt. Lang verhaal, maar het bleek een peesblessure te zijn waarmee we zo'n 5,5 maand zoet mee geweest zijn.
Hopelijk kunnen/mogen we onze stijgende lijn verder zetten. Zeker bij Sarah geldt Do it FOR the horse
Onze audition.
Bladwijzers