Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: parelli tube

  1. #1
    Actief Forumlid Elaba's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Belgie
    Leeftijd
    31
    Berichten
    304
    Dagboek Berichten
    15

    parelli tube

    hoi

    ik had eens een vraagje. ik zie regelmatig dat mensen zijn geselecteerd voor de parellitube. wat is dit juist en wat moet je dan doen om een filmpje in te zenden ?
    ik hoop dat iemand dit beter snapt dan ik

  2. #2
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:parelli tube

    Op het kanaal van Parelli op Youtube
    http://<iframe class="restrain" titl...me> /featured

    Worden filmpjes geplaatst die de redactie van Parelli graag wil delen met andere Parelli leden(of geinteresseerden).
    Af en toe doe ze via een filmpje een oproep. Zo hebben ze weleens een oproep gedaan voor filmpjes wat je met een savvystring kunt doen, en hebben ze nu via facebook een oproep gedaan voor filmpjes van moeders en dochters die samen Parelli doen in het kader van moederdag.

    Houd dus gewoon dat kanaal en Facebook in de gaten(als je een youtube acount hebt kan je je abonneren). Filmpjes zet je gewoon op youtube en de link mail je naar Parelli, of stuur je via Facebook.

  3. #3
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:parelli tube

    Oh, ik moet wel zeggen dat het op het moment een beetje versnipperd is geraakt met de social media van Parelli.

    Op dit moment doen ze oproepen via Twitter en Facebook. De oproepen via Youtube liggen een beetje stil heb ik het idee.
    Dan hebben ze nog hun eigen profielensite Parelli connect waar volgens mij ook nog oproepen worden gedaan.
    Op Facebook worden elke dag wel vragen aan leden geplaatst. Waar ze verder niet echt wat mee doen dus daar reageer ik eigenlijk bijna nooit op. Vind ik nogal nutteloos.

    Eerst waren er duidelijk oproepen via youtube. De laatste tijd is dat niet echt meer.

    Ik kom niet vaak genoeg op Parelli connect om te weten wat ze daar allemaal doen eigenlijk.

    Misschien moet ik ze daar eens over mailen. Lijkt of ze een beetje teveel hooi op hun vork hebben ofzo.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •