Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Hoe begin je?

  1. #1

    Hoe begin je?

    Beste mensen,

    Na heel veel lezen (op internet) over Parelli, lijkt het mij geweldig om met mijn beestjes hiermee te beginnen. Ik vraag me alleen af, hoe begin ik? Ik lees over patterns, the games, savvy's, en ik raak er eigenlijk vreselijk van in de war! Heb je echt de DVD's nodig voordat je kan beginnen? En wat als mijn paard de games kent en vooral kan, kan ik dan niet verder zonder DVD's?

    Friendly game ben ik wel mee begonnen, maar meer onbewust. De rest van de games wel uitleg over gelezen, en daar wil ik dan ook mee beginnen. Het schijnt dat de volgorde van de games altijd hetzelfde moet, klopt dit?

    Ik probeer overal online meer informatie te vinden over "wat het exact inhoud" en vooral waar je begint. Nu heb ik net eindelijk een meer uitgebreide uitleg van de games gevonden dankzij dit forum, maar verder dan dit kom ik niet. Hebben jullie tips over hoe jullie begonnen zijn? En hoe ik het beste kan beginnen?

    Groetjes!

  2. #2
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.741
    Dagboek Berichten
    19

    Re:Hoe begin je?

    Bij het aanleren van de games hou je de volgorde best aan. Zodra je de communicatie op orde hebt (ABC van de games is gekend) ga je woorden en zinnen maken (lees: de games in verschillende volgorde en door elkaar gebruiken afhankelijk van wat je wil bereiken).
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  3. #3
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re:Hoe begin je?

    even een linkje met al veel antwoorden op je vragen: http://www.nhforum.nl/forum_smf/inde...39.0;topicseen
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  4. #4

    Re:Hoe begin je?

    Dank jullie!

    @Saar, ik ga dat topic maar eens doorlezen... Bedankt voor de links!

  5. #5
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:Hoe begin je?

    Heb je de website van Parelli Connect al gevonden? www.parelliconnect.com Als je je daar aanmeldt (eerste maand gratis, daarna ook niet duur ) dan kan je Level 1 bekijken. Dan hoef je dus niet de dvd te kopen. Het is een online cursus. Dus je kijkt een kort filmpje, leest een stukje theorie en je krijgt een paar opdrachtjes. Dan ga je naar je paard en doe je die opdrachten. Als dat is gelukt dan kruis je dat af en ga je door met de tweede les, etc, etc. Dit is echt een starterscursus. En die kan je dus gewoon zelf doen

    Als je vastloopt dan zou ik wel een instructeur inschakelen. En anders gewoon eerst die Level 1 cursus doen en daarna een keer les nemen om te kijken hoe je het beste verder kan gaan met je paard.

    Oh het is trouwens wel in het engels... (wel handig om van te voren te weten)


  6. #6

    Re:Hoe begin je?

    Heb me proberen aan te melden. Helaas zegt hij bij elk van mijn e-mail adressen dat deze al in gebruik is? Ik heb mij nog nooit aangemeld, dus dit lijkt me stug... Vind het wel heel jammer dat hij het niet doet!!

  7. #7
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:Hoe begin je?

    Dat is inderdaad vreemd

    Stuur anders even een emailtje naar Parelli om je probleem te melden. Ze reageren in mijn ervaring altijd snel op klachten en lossen het meteen voor je op

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •