Hoi
Heeft iemand wel eens zelf een hoefstandaard gemaakt? Ik zat eraan te denken het zelf te doen, heel simpel en van hout.
Nu heb ik al lang niets meer in elkaar getimmerd en dacht dat er misschien mensen zijn met tips?
Groetjes!
Hoi
Heeft iemand wel eens zelf een hoefstandaard gemaakt? Ik zat eraan te denken het zelf te doen, heel simpel en van hout.
Nu heb ik al lang niets meer in elkaar getimmerd en dacht dat er misschien mensen zijn met tips?
Groetjes!
Goede vraag, zit zelf ook te denken mijn man hiervoor aan het werk te zetten Maar dan moet ik wel een goed ontwerp hebben.
Het fijnst lijkt mij een ronde schijf op de grond en daarop een ijzeren pijp met bal vastgemaakt.
Of een driepoot standaard van metaal met ook een bal erop.
Haha hier nog een die er al eens aan heeft zitten denken
Gewoon voor een paar tientjes bij Loesdau.de kopen, daar kan je zelf niet voor fröbelen volgens mij
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Paar tientjes?Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje
Ik zie m voor 229,00
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik heb voor een tientje of vijftien euro een soort auto krik dingest (bb) gekocht en daar een sterke plank onder gezet (nou ja, mijn stiefvader dan).
Dus was voor ong. 2 tientjes klaar
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Dit is mijn hoefstandaard Gekregen van Trea, door haar man Leo eigenhandig in elkaar getimmerd... werkt prima
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik heb er ooit eentje laten maken via Klaas Feuth(natuurlijk bekappen), ik dacht dad ik toen iets van 35 euro heb betaald. Vraag mij af of hij hem toen bij Smith(die ook hoefschoenen maakt) heeft laten maken.
Hebben ze bij paard natuurlijk geen voorbeeld hoe je er zelf eentje kunt maken, weet het niet hoor?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik laat er nu 1 door mijn vriendje maken , hij is lasser!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
http://www.loesdau.de/websale7/?Ctx=...ufschmiedebock
33,50 Euro - nog in hoogte verstelbaar ook
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
De simpelste en goedkoopste variant:
1 (kapot) weidepaaltje (die zijn vaak al mooi afgerond aan de bovenkant)
1 houten plank/plaatje (ong. 40 x 40cm )
3 lange schroeven
Paaltje afzagen op fijne hoogte. Vanaf de onderkant van de plank het paaltje met 3 schroeven vastzetten (in het midden vd plank).
Klaar!
Mijn ex heeft er 1 voor me gemaakt van metaal
een 3 poot, en aan de bovenkant helemaal crea bea netjes rond afgerond geen gat erin ofz.
Hij is reuze handig maar niet heel licht.
haha allemaal andere creatieve ideeën! Wat tof dankjullie wel Heleboel inspiratie
Marit ik heb precies dezelfde
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Gaat die niet kieperen naar de kant waar geen steun zit?Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
En de houten trouwens ook?
Bladwijzers