Die rechte ondersteuning zet je in de richting van het paard
Die rechte ondersteuning zet je in de richting van het paard
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Lijkt mij een simpele en goed oplossing Nienke. Zal Dean eens aan de knutsel zetten.
www.niettevermijden.com
Maar als je paard dan naar voren leunt? Ik heb er totaal geen verstand van hoor, maar ik vind het er ook wel spannend uitzienOorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
mijn ervaring is dat Wonder dat niet doet
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Als iemand een idee heeft om ook zo'n half maantje te maken om de hoef in te leggen, graag! Ik kan Casindy's vooruitgestrekte been prima vasthouden en veilen tegelijk, maar het zou qua inspanning flink schelen als ik haar hoef in een standaard kan leggen als ik de onderkant moet doen
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
bv met een buig apparaat ? en een pijp.Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
Een buigapparaat?
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Hoefsteuntjes voor nog geen 25 euro
http://www.paardenschoenen.nl/htm/hoefsteunen.htm
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
beetje laat,Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
ja voor bv leidingen te buigen heb je buig apparaten.
Die zijn opzich vrij simpel. Je kan eens bij een metaal bedrijf in de buurt vragen, die moeten dat haast wel hebben.
Die ziet er goed uit! En dat voor dat geldOorspronkelijk Geplaatst door Arabesk
Deze ziet er zeker goed uit! Mooie prijs ook! Ik ga 'm meteen bestellen!Oorspronkelijk Geplaatst door marion
Voor 35,- heb je ze via Equi Libra van Waldhausen http://www.waldhausen.com/fur-pferde...miedebock.html
Die zijn ook in hoogte verstelbaar, wel zo handig met verschillende paarden / pony's.
Ze hebben daar ook materiaal om te bekappen.
Zo'n houten, zelfgemaakte is wel erg mooi trouwens!
Bladwijzers