kan ik ook eventueel met twee paarden, waarvan 1 behoorlijk groen, naar het starterskamp komen?
kan ik ook eventueel met twee paarden, waarvan 1 behoorlijk groen, naar het starterskamp komen?
Van achter kijk je de koe in z'n kont
Jahoor, dat kan zeker, want in het starterskamp doen we veel grondwerk en daar kun je met een 'groen' paard prima aan meedoen.
Nog even een vraagteken omdat m´n kinderen die week alweer naar school moeten en ik dus nog wel wat dingen moet regelen.Week 1 - 6-10 augustus:
Kim & Annie
? Ali & Flame
? Nicky & Najib/Jairoh
Week 2 - 16 - 21 augustus:
Trees & Bruce
Liza & Diesel
Ineke met Riu en BiBi
? Emma met Mo en Bolletje
Week 3 - rond 2e week van september (nog nader te bepalen)
? Liek (of bedoelde jij 18-21 augustus?)
? Karianne
Spannend, ben nog nooit in m´n eentje met de peerdens weg geweest *kauwkauw*
Eveline, weet jij al een datum voor het kamp in september? Dan kan ik daar rekening mee houden met mijn werk.
Groetjes Liek
Het kamp in september wordt gehouden van maandag 10 t/m vrijdag 14 september.
Helaas kan ik ook dit jaar niet komen,.. er is nog steeds droes bij ons op stal, niet meer bij ons in de wei
www.bewusterpaardrijden.nl
voor een rechtgericht en blij paard
Wat jammer! Ik had je site al bekeken, leek me heel leuk om je te leren kennen. Maar droes is geen pretje.... . Safety first!Oorspronkelijk Geplaatst door ineke
Be pleased, not satisfied.
Voor mij gaat het helaas ook niet lukken
Oorspronkelijk Geplaatst door Plurkje
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Week 1 - 6-10 augustus:
Kim & Annie
Ali & Flame
Week 2 - 16 - 21 augustus:
Trees & Bruce
Liza & Diesel
het lukt me niet het thuis te regelen, dat wil zeggen: niet voor alle dagen en dan houdt het dus op
Zojuist kreeg ik te horen dat ik vrij krijg van mijn nieuwe werk. Ik kan komen! Is het mogelijk om 1 dag eerder te komen en 1 dag later te vertrekken?
Bladwijzers