Ik kom ook met de auto vanuit Haarlem-Centrum (vlakbij station Haarlem dus) . Ik heb 3 a 4 plaatsen vrij in de auto als er mensen mee willen reizen.
Ik kom ook met de auto vanuit Haarlem-Centrum (vlakbij station Haarlem dus) . Ik heb 3 a 4 plaatsen vrij in de auto als er mensen mee willen reizen.
en wij komen ook zeker en vast (sarleen en ikke)
zondag zal ik al om kwart na 6 's ochtens op de baan zijn om daar te raken...
Hey, dat met die kruidvattreinkaartjes (hihi, leuk woord voor galgje ) is echt heel goed zeg! Dat komt even mooi uit met de NH dag Ik wilde al komen, maar nu weet ik het helemaal zeker
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Dat gaat noooit passen Er staan mannetjes om iedereen zijn plek te wijzen met de auto, buiten het terrein zelf en er staan ook wegwijzers in de buurtOorspronkelijk Geplaatst door wendytje
Mag mn hond ook mee?? Anders is t brave beest veroordeeld tot een hele dag alleen thuis zijn.
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Heb je al kaartjes gehaald? Zo niet, dan moet je heel snel zijn, ik hoorde gister in de kruidvat dat in een paar uur 150 kaarten allemaal op waren.
oops ik was van plan ze zaterdag te halen.. niet zo'n goed idee dus
Wij komen ook met drie man vanuit de buurt van Schagen. Eventueel zou er nog 1 iemand kunnen meerijden maar dan moet je wel erg vroeg je bed uit!!
Ik kom met Els (*Els*) samen, met de trein, wij hebben ook van die kaartjes van de kruidvat, scheelt toch mooi iets van 13 euro!
Ik ga ook, samen met Kim (moki hier op het forum) met haar fjord, zij doet mee aan een demo met Inge Teblick.
En goeie vraag... hoe gaan we elkaar herkennen?
Sommigen hebben wel een forum t-shirt. Anders een string aan je broek?
hhhm die houd ik liever verborgen onder mijn broek..... tsja flauwe grap, maar hij blijft zo leuk!!!
Ik ga anders zaterdag wel alvast verzinnen hoe ik er zondag uit wil zien (kleren enzo), maak daar een foto van en dan hopen dat jullie mij herkennen
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Goed idee ! Anders ga ik toch die string maar omknopen...
Ben toch wel heel nieuwsgierig naar jullie !
If life was easy, where would all the adventures be?
Waarschijnlijk ga ik erg opvallen met mijn rijlaarzen, cap en geruite sokken
Ik kom ook zeker! Ik trek, denk ik, niks herkenbaars aan. Dan kan ik jullie eerst uitgebreid observeren haha
Ben benieuwd wie ik herken. Pais zeker (als ze haar hoed opzet tenminste)
Enne het leuke is: mijn onhandelbare puberdochter en mijn man (die beide heel graag weer willen rijden op onze knollies, maar van mij eerst wat meer moeten weten over NH en bij voorkeur Parelli), komen allebei mee!!! Ikke blij.
Is het trouwens binnen of buiten??? Ik heb geen idee
Bladwijzers