Ben blij dat ik niet op Amy lijk dan, GRIJS, of op Enya, BONTOorspronkelijk Geplaatst door myracara
Ik hou het maar gewoon bij dom (blond dus)
Ben blij dat ik niet op Amy lijk dan, GRIJS, of op Enya, BONTOorspronkelijk Geplaatst door myracara
Ik hou het maar gewoon bij dom (blond dus)
Ik verf mijn haar helemaal niet, maar toch had ik vroeger wel dezelfde haarkleur als mijn verzorgpony
Oberon is wit (vaak met poepvlekken); ik hou m'n haar dus maar gewoon donkerbruin.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Ik weet pas zaterdagavond of ik zondag ook naar Arnhem ga, maar als ik ga heb ik plek over in mijn auto. Ik woon in Voorburg.
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
[quote="wendytje"]Ik verf mijn haar helemaal niet, maar toch had ik vroeger wel dezelfde haarkleur als mijn verzorgpony
http://www.mijnalbum.nl/Foto=WBXYCL4G
[/quote
Zooo, en da's je eigen haarkleur? Mooi hoor. Nog een vosje erbij.Oorspronkelijk Geplaatst door wendytje
Ps je link deed het niet, dus heb m even aangepast....
hahaha, stel je voor, pnterbont gevlekt, MOOOI! nah, ik blijf ook domm
[quote="trea"]Zooo, en da's je eigen haarkleur? Mooi hoor. Nog een vosje erbij.Oorspronkelijk Geplaatst door wendytje
Ps je ]
dan moet ik walter maar verven
Ik had er inderdaad even niet aan gedacht dat mijnalbum hier niet werkt
[quote="wendytje"]Hij werkt wel, maar je moet hem tussen URL zetten ipv IMGOorspronkelijk Geplaatst door trea
Ik ben te herkennen aan dit figuur;
http://www.mijnalbum.nl/Foto=8MBM4X3V
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MVITCLA7
Misschien kan ik nog wel iets knutselen met de blauwe equiplay string als halsbandje, zou natuurlijk leuk zijn!
Ik denk dat ik een pet op doe. Het is dan een blauwe pet de de tekst: dat zeg ik (van de Gamma)Ga als het meezit (moet er dan wel erg vroeg uit) eerst nog even met iemand een buitenrit maken (aangespannen). We gaan daarna samen dan naar Stal Mansour. Dan nog maar even een paar uurtjes eerder vertrekken, je moet er wat voor overhebben. Iets minder dat ik de avond ervoor een verjaardag heb.
Ik wens jullie allemaal veel plezier toe zondag en wie weet zien (herkennen) we elkaar nog!
Mijn dieren zijn mijn alles.
Leuk idee Eveline van die bandjes! Waar kunnen we jou ergens vinden? Is het daar groot of gaan we je vlug zien?
En heb je een T-shirt met Shiva erop kunnen maken voor mij?
Goed idee, Eveline! En dan kan iedereen meteen even mijn Podiumzadel bewonderen en kopen! Dat zou fijn zijn! Ohja en ik ben te herkennen aan een schitterende Haflingermerrie zoals er maar 1 is
Maar wellicht is zo'n bandje wel handig. Ik doe mee aan grondwerkparcours en integrated riding (gezellig, Nicky!)
May the horse be with you!
Hee, wat leuk! Ik heb besloten om mijn ponypaardje maar thuis te laten. Ze is op dit moment goed aan de stress op stal en de trailer was kapot. Maar ik doe dus mee met een manegepaard. Ben heel benieuwd!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Om hoelaat begint het daar ? Ik dacht 10 u ??
He Skey, vertrek jij zo vroeg !? Tis toch 2 uurtjes rijden niet ?
Kan er iemand het juiste adres nog is doorgeven want ik vind het nergens meer !
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Bladwijzers