Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: parelli met gewoon halster en andere spullen?

  1. #1
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    parelli met gewoon halster en andere spullen?

    ik had even een vraagje... ik zit er aan te denken om met mijn haffie parelli te gaan doen (ben me nu aan het inlezen op deze site) maar kan je dat ook met een gewoon halster doen of moet je perse al die spullen hebben die op de parelli site staan?
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

  2. #2

    Re: parelli met gewoon halster en andere spullen?

    ik ben begonnen met een stalhalster omdat ik geenpassend touwhalster had (paard met megahoofd) maar bij de yoyogame liep ik vast, daar had ik echt een touwhalster en een goede leadrope nodig, om de beweging van het touw naar het hoofd door te geven.

    Ik heb ze dus bij Parelli besteld en nu ben ik alweer een stuk verder, ging toch veel beter met de goede spullen.

    Een carrotstick heb je in mijn ogen echt nodig vanaf het begin

  3. #3
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: parelli met gewoon halster en andere spullen?

    Hey wat leuk, eindelijk iemand in Vlaardingen die wil parellien!!!!! Waar staat je haflinger?
    Mijn ponies staan bij een boer aan de zuidbuurt, net naast de surfplas.
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  4. #4
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: parelli met gewoon halster en andere spullen?

    Goed "gereedschap" is belangrijk! Kijk eens rechtsbovenaan deze pagina bij artikelen, stuk voordeliger dan bij de parellisite! Succes hoor.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •