Pagina 10 van de 18 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 136 tot 150 van de 262

Topic: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

  1. #136
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    heb vorig jaar dus een dvd speler gekocht bij de kruitvat voor 40 euro en die blijkt nu dus dvd regiocode vrij te zijn

    op deze site kun je zien of je dvd speler regiocode vrij is en is die dat niet zoek dan even verder op de site want het is echt heel eenvoudig om een dvd regiocode vrij te krijgen

    http://www.weethet.nl/dutch/video_dvdcompatibility.php


    of deze
    http://www.dvdremotehack.com/

  2. #137
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Joepie, mn nieuwe L2 is binnen!

    Erg leuk om uit te pakken, allemaal kleine doosjes en boekjes met spullen erin.
    Helaas wederom van belachelijk lage kwaliteit materiaal, het is al beschadigd voor je het opengemaakt hebt.

    De DVD's kan ik hier nog niet bekijken, ga donderdag wel ff naar mn ouders voor die DVD's of bij Maaike proberen

    Er zitten idd weinig boekjes bij, 3 om precies te zijn. 1 voor On Line, eentje voor Liberty en nog een voor Freestyle. Wel met erg leuke stripverhaaltjes erin

    Er zijn ook kleine savvy-kaartjes, die je in je progress-map kunt steken om je vooruitgang bij te houden. Heb nog niet de tijd gehad om alle info ook echt te lezen, maar de eerste indruk is wel dat het erg leuk wordt om te gaan beginnen hiermee.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #138
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Eveline, wil je het pakket as zondag meebrengen naar Lunteren? Ik zou het graag eens inzien...

  4. #139
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ja, dat kan ik wel (als ik het niet vergeet)
    We gaan vanavond de eerste DVD's kijken bij Maaike
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  5. #140
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Oh dan kun je me zondag mooi vertellen wat er zoal op te zien is en of het interessant is.

  6. #141
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Nou, dat kan ik nu ook wel vertellen hoor

    Denk dat jij het niet echt interessant zult vinden, was namelijk enorm veel theorie, steeds die flap-over erbij. Vast erg leuk en nuttig voor mensen die het nieuwe L1 gevolgd hebben en nog niets van L2 weten, maar voor ons was het niet bijster boeiend. En de dingen die niet in het oude pakket stonden, hadden we op een cursus al wel gehoord.

    Het stuk over zadelpassen zag er erg vreemd uit. De enorme hoeveelheid shims om een slecht zadel weer recht te leggen, leek ook niet echt gezond meer. En dan zal ik het maar niet hebben over de zit die mensen in zo'n zadel krijgen...
    Denk niet dat David of Wim of Heather hier blij van worden...

    Er stonden naar mijn idee te weinig stukjes op met paard en al helemaal te weinig van wat er nu uiteindelijk in L2 bereikt wordt. Het was allemaal preparation, preparations en nog eens preparation.
    Nergens 'pinch the neck' gezien (de taak waarvan we nu nog steeds niet weten hoe die op de video moet komen) en de walk-to-backup deden ze gewoon voor een hek met een paard wat zeer onrustig was met het bit.

    We hebben de helft van de DVD's 'doorgezapt' en in 4 uur kun je natuurlijk niet alles intensief bekijken. Maar ik moet zeggen dat ik ook niet zoveel motivatie heb OM alles intensief te bekijken. Het is erg veel gericht op de amerikaanse TV-generatie: lekker hangen voor de buis en alles voorgekauwd krijgen

    Nouja, we hebben ons wel vermaakt hoor maar ik vind het pakket toch wel een beetje tegenvallen. En we missen PAT!

    Voor mensen die nog niet aan L2 zijn begonnen, of die vastgelopen zijn zou ik wel zeggen: koop lekker dit pakket, want volgens Pat is het ook helemaal niet erg om niet verder te gaan dan L2 (hij is zelf een L2 gitaarspeler, skieër en paraparachuter) en de echte scheiding zit nu ook tussen L1&L2 en L3&L4. Ohja, ze noemden ook heel vluchtig dat er wellicht een L4 pakket aan komt, ooit...
    L2 is dus bewust een stuk makkelijker gemaakt qua taken, omdat mensen die gewoon fun wilden hebben, die flying changes en andere dingen echt niet nodig vonden.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #142
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Goh jammer joh, dat het eigenlijk wat tegenvalt tov het oude pakket. Maar goed te weten dat ik me niet nog verder in de schulden hoef te steken voor een nieuw pakket, want na deze recentie heb ik besloten er toch even mee te wachten
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  8. #143

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    lekker hangen voor de buis en alles voorgekauwd krijgen
    yessss voor mij dus.... ik leer erg moeilijk uit boekjes, vooral Engelse boekjes (de leeftijd: nooit Engels geleerd en vanaf m'n 40ste kan ik nies meer leren vanuit boeken), kan niet wachten tot ik het in huis heb!

    Verder dan level 2 zal ik toch nooit komen met een paard dat niet kan galopperen me mij op z'n rug.....

  9. #144
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Bedankt Eveline voor je uitgebreide recensie! Wat jammer dat er niet veel nieuws in staat. Heb je er helemaal geen nieuwe oefeningen/challenges in kunnen ontdekken tov het oude L2? Zit Stephanie er weer zoveel in?

    Raar dat Pat zegt dat je niet per se verder hoeft te gaan dan L2... Tot nu toe riep hij altijd dat je zms L3 moest worden, want daar vroeg je paard om! En het oude L2/3 was dus veel meer/moeilijker dan het nieuwe...

    Zou je het pakket toch zondag nog mee willen nemen? Ik wil het toch nog wel graag zelf even inzien, als dat mag.

  10. #145
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Hmm, wel erg jammer dat ze het zo gedaan hebben. Als het nog een beetje op hetzelfde niveau was geweest als het oude pakket dan had ik het misschien nog wel gekocht.

  11. #146
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Diest (B)
    Berichten
    343

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Wel, ik heb ook al heel wat cursussen meegedaan en heb uit het nieuwe pakket al ERG VEEL bijgeleerd hoor! Naar mijn mening is er best wel veel veranderd! Maar je moet houden van de theoretische uiteenzettingen en voorbereidingen hebben best wel nut vind ik.

    Door dit pakket ben ik zelf nog rustiger geworden met mijn paard, heb meer geduld en tolereer ik meer.

    nb: ik heb wel alles bekeken van de DVD's... Er vlug doorzappen kan een verkeerd beeld geven omdat Linda niet met de gemakkelijkste paarden werkt.

    groetjes,
    Kristien

  12. #147
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik ben compleet visueel ingesteld, dus ik denk dat dit pakket helemaal geschikt is voor mij . En nou maar hopen dat ze snel te koop zijn bij Eddy.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  13. #148
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    ze zijn al te koop bij eddy, kijk maar es op de site

  14. #149
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik vind het vermoeiend, kijken - nu naar blz. 10 - weer kijken - naar boekje zoveel - weer dvd kijken.. aaaaahrgg nee wat irritant..
    Geef mij lekker een theorieboek, cassettebandje een paar keer afspelen in de auto en prima Dan de boekjes 1 voor 1 mee naar het paard en hoppa...!
    Dit is lastig, kost veel tijd en steeds weer die flap over met uiteenzettingen... nee!

    Maar dat komt doordat het meeste niet echt nieuw klonk in mijn oren, voor mensen die het oude L2 niet hebben is het vast heel zinvol! Maar zelf zou ik meer zien in een combi tussen het oude en het nieuwe pakket.

    Vond alleen het stukje over hoe en waarom ze tot de nieuwe assesments zijn gekomen wel leuk en interessant en ben het er ook mee eens. Ze zeiden ook dat je na level 2 of niets kon doen verder, of door naar L3/4 of een richting kiezen in de sport... ben ik het mee eens

  15. #150
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Linda zit bij een aantal oefeningen op haar eigen paard en juist die is nogal onrustig met het bit. Rij dan gewoon zonder bit... (dacht dat het Remmer was)

    Je kan de pakketten idd al bestellen bij Eddy, maar ze zijn nog niet verkrijgbaar dacht ik.

    En ja, misschien dat je na L2 wel zo relaxt bent, dat het niet erg is voor je paard dat je in L2 blijft hangen nu kun je iig rustige buitenritjes maken enzo.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Pagina 10 van de 18 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •