Pagina 14 van de 18 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 196 tot 210 van de 262

Topic: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

  1. #196

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Corine
    Gelukkig heb ik iemand gevonden die mijn dvd's regiovrij kan branden. Ik kan ze binnenkort dus gewoon bekijken en heb het pakket dus niet voor niets gekocht. Mij viel de tekstuele bijdrage van het pakket nogal tegen, maar misschien dat dat goed komt met de DVDs. Krijg gelukkig het oude pakket ook nog als ik mijn level 1 heb gehaald via de engelse savvy club. Kan ik ze tegen die tijd beide gebruiken .
    Mijn DVD speler is een JVC XV 212S. Ik heb volop gezocht op internet maar kon dus niets vinden... Antilopa, als jij wat vindt hou ik mij van harte aanbevolen!!!!
    "Slecht" nieuws Corine, de chip van jouw dvd speler is één van de weinige types die je (voorzover ik tot nu toe na heb kunnen gaan) niet met een remote conrtol of bijbehorende afstandsbediening kunt benaderen. Je hebt daar een zogenaamde externe tool voor nodig, in dit geval een dvd schijf waarop de instructies voor de chip staan gebrand.

    De dvd regiocode vrij branden lijkt me in jouw geval inderdaad de enige optie.

    Gerard
    Mijn levensmotto: "Today is the Future of Yesterday and the Past of Tomorrow, so why didn't we live in the Present Time, Here and Now?" (Eén van mijn stellingen in mijn afstudeerscriptie)

  2. #197
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik hoop dat je je DVD's snel kunt bekijken Corine! Ik heb vannacht toen ik thuis kwam van de informatieavond nog snel de 1e DVD geprobeerd, en hij deed het .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  3. #198
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antilopa
    De dvd regiocode vrij branden lijkt me in jouw geval inderdaad de enige optie. Gerard
    Of het pakket binnen de wettelijke termijn van 14 dagen retourneren. En in januari de Europese versie kopen. Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  4. #199

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antilopa
    De dvd regiocode vrij branden lijkt me in jouw geval inderdaad de enige optie. Gerard
    Of het pakket binnen de wettelijke termijn van 14 dagen retourneren. En in januari de Europese versie kopen. Grz Els
    Mjah, okay ........... is ook een optie. Ik heb daar in allereerste instantie ook even aan gedacht, maar in het geval van Corine wist ik niet of die termijn al dan niet al verstreken zou zijn.

    Ik heb overigens het gevoel dat voor jou de bottle-neck in het kopieeren op zich zit. Zelf heb ik er geen probleem mee om een dvd regiovrij te branden, maar dan wel puur voor persoonlijk gebruik. . Wettelijk gezien mag je (nog steeds) een reserve-kopie maken.

    Gerard
    Mijn levensmotto: "Today is the Future of Yesterday and the Past of Tomorrow, so why didn't we live in the Present Time, Here and Now?" (Eén van mijn stellingen in mijn afstudeerscriptie)

  5. #200
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Als je de DVD's van het nieuwe L1 pakket kunt afspelen op je DVD speler, kan je dan zo ie zo ook de DVD' s van het nieuwe L2 pakket afspelen of is dat geen zekerheid?

  6. #201

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skey
    Als je de DVD's van het nieuwe L1 pakket kunt afspelen op je DVD speler, kan je dan zo ie zo ook de DVD' s van het nieuwe L2 pakket afspelen of is dat geen zekerheid?
    Hoi Skey, ik denk dat het inderdaad geen garantie is, omdat het beveilingsniveau bij het Level 2 pakket aangescherpt lijkt te zijn.

    Gerard
    Mijn levensmotto: "Today is the Future of Yesterday and the Past of Tomorrow, so why didn't we live in the Present Time, Here and Now?" (Eén van mijn stellingen in mijn afstudeerscriptie)

  7. #202
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ow jee, dat wordt nog wat dan. Ik zal alvast beginnen duimen dat ik ze kan bekijken...

  8. #203
    Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    1.108

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik heb het level 2 pakket uit America en kan de dvd's afspelen zonder enig geklooi aan m'n dvdspeler

  9. #204
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Kijk, dat zijn goede berichten!! Of heb je een regiovrije DVD speler misschien....
    En wat vind je ervan?

  10. #205
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Nee Skey, dat is geen zekerheid. De L1 DVD's hadden geen regiocode, die van L2 wel. Ze zijn wel allebei volgens mij van het NTSC formaat, maar de regiocode maakt echt het verschil.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  11. #206

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik kon het 1e level 1 pakket ook gewoon afspelen op mijn DVD speler. Antilopa, super dat je nog hebt meegezocht! Gelukkig is dit voor mij de oplossing, had alleen in eerste instantie niet aan die optie gedacht omdat ik daar zelf niet zo'n goed gevoel over had. Maar ik ben nu nog 1 1/2 week vrij en loop tegen wat issues aan bij mijn paard (is laatste tijd erg right brained). Dan moet ik toch keuzes maken. Vandaar dat ik het niet terugstuur en gekozen om zsm aan de slag te gaan! Iig bedankt voor jullie medeleven!! Niek, kun jij de dvd's al afspelen?!?!?!

  12. #207

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    natuurlijk .Met dank van een progje van mijn lieve paps (antilopa dus ).Dit programma heet anydvd en maakt regiocodes geen probleem meer.Dit met een codec pack werkt perfect.Ik kijk ze dus wel op mijn pc maar das helemaal geen probleem .Ik zal als ik tijd heb weer een tutorial in mekaar zetten met wat info
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

  13. #208
    Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    1.108

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Kijk, dat zijn goede berichten!! Of heb je een regiovrije DVD speler misschien....
    En wat vind je ervan?
    Tot zo ver ik het pakket heb bekeken, vind ik het pakket erg leerzaam! Vooral omdat de nadruk opmerkerlijk meer ligt op de psychologie van het paard en dat was net wat ik een beetje miste in het oude level 2 pakket!
    Ik heb nog even gekeken of de dvd's het ook op m'n pc doen. En ze doen het, zowel in m'n brander, als in m'n speler!

  14. #209
    Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Geel-België
    Berichten
    3.127

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Level 2 - Nieuw!!! level 2 pakket (Engelstalig/NTSC) Tot 31 dec. € 249,-daarna € 299,-

    Net gevonden bij Parelli.nl, ik vind het niet goedkoop!!! het is naar mijn mening zelfs heeeeel duur,

    Als het via Eveline maar 170 euro is dan ga ik dat maar proberen....
    "Dromen komen uit..."

  15. #210

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    jah en maar das al uitvoerig besproken een pagina of 2 terug
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

Pagina 14 van de 18 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •