Pagina 15 van de 18 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 225 van de 262

Topic: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

  1. #211
    Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Geel-België
    Berichten
    3.127

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Mijne frank valt altijd iets later (nu zeker met die euro)....
    "Dromen komen uit..."

  2. #212

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Liesbet
    Level 2 - Nieuw!!! level 2 pakket (Engelstalig/NTSC) Tot 31 dec. € 249,-daarna € 299,-

    Net gevonden bij Parelli.nl, ik vind het niet goedkoop!!! het is naar mijn mening zelfs heeeeel duur,

    Als het via Eveline maar 170 euro is dan ga ik dat maar proberen....
    In de US kosten het pakket 160 dollar. Als je iemand in de US kent kan je daar bestellen en het naar je kennis laten sturen. Datis absoluut het goedkoopst.Wel opschieten want in het nieuwe jaar gaat de prijs omhoog.

  3. #213
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door niek
    Ik zal als ik tijd heb weer een tutorial in mekaar zetten met wat info
    yes !! Dan kan ik toch een amerikaanse versie kopen, is veel beter voor m´n portemonnee !

  4. #214

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    een tutorial heb ik even geen tijd voor maar kan wel het programma (programma`s) waar het hier om gaat geven met link
    anydvd : http://www.slysoft.com/nl/anydvd.html .Dit is simpel downloaden en instaleren en de rest laten zoals het is

    en voor de codecs (om alles goed aftespelen)gebruik ik momenteel k-lite en die is hier te krijgen:
    http://www.free-codecs.com/download/K_L ... c_Pack.htm
    de Full version downloaden en instaleren en ook gewoon straight forward laten voor wat het is

    inprinciepe speelt ie alles dan af .Ik speel het af met vlc deze is te vinden in de map van de k-lite codec pack.
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

  5. #215
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Vandaag heb ik mijn dvdspeler regiovrij gemaakt. Ik heb bij Google het typenummer vd dvd speler + regiovrij opgegeven. En daar kwamen enkele sites uit. Het was even zoeken naar een heldere uitleg. Maar het is gelukt zonder al te moeilijke ingrepen. Misschien heeft iemand nog wat aan deze tip.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  6. #216
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    hee, interessant!! Dat ga ik ook ´ns doen!

  7. #217
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Nou ik ben sinds zaterdag ook in het bezit van het nieuwe level 2 pakket en ik wou dat ik het vorig jaar al had gehad , wat een super info zeg en nou ben ik nog maar net de tweede dvd gepasseerd.
    Ik ben op het einde van level 2 op wat gallop issues na mar begin met dit pakket weer helemaal opnieuw.

  8. #218

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik heb vandaag ook mijn nieuwe level 2 pakket ontvangen. Wauwie, bij het zien alleen al kreeg ik hartkloppingen. Zie er enorm naar uit om hiermee aan de slag te gaan.
    Mijn dvd spelers doen het allebei niet met deze (regio 1) dvd´s. Mijn laptop gaf aan dat ik de regio moest veranderen van 2 naar 1 en dat dat maar maximaal 4x gaat!! Ik heb het toch maar gedaan, nu kan ik de dvd´s namelijk ook op mijn werk bekijken omdat ik de laptop altijd meeneem naar mijn werk. Weet iemand daar iets meer van? Waarom kan dat maar 4x? En kan ik gewone dvd´s nu niet meer afspelen, zonder de code eerst weer te veranderen?

  9. #219

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ach grapje van de software/hardware makers . Opte lossen door anydvd te gebruiken zoals in mijn vorige post aangegeven
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

  10. #220

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door niek
    Ach grapje van de software/hardware makers . Opte lossen door anydvd te gebruiken zoals in mijn vorige post aangegeven
    Aah, dank je Niek!

  11. #221
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Mijn laptop geeft dezelfde melding, dus als jij het nou eerst even fikst Trea, dan volg ik .....(ben een beetje bang dat de hele boel vastloopt, dus heb het nog niet geprobeerd......schijtert)

  12. #222

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik heb ´t al geinstalleerd. En het werkt! Alleen.... het programma van Niek zegt dat dit slechts een proefversie is, en dat ik over 21 dagen moet betalen, om er nog gebruik van te mogen maken..
    Niek???????????????? Help!!

  13. #223

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    erhm tjah ik heb mijn versie nog niet geupdate dus ik weet niet direct of ik hier al iets voor weet. Maar ik kan straks wel ff kijken . Tis idd niet gratis, maargoed alles is mogelijk ....................
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

  14. #224
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    48
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Mja, daar was ik dus ook al bang voor... die proeftijd. Vandaar dat ik het ook nog niet gedownload heb, aangezien ik nog maar net level 1 ben met Kate en nog lange niet aan mijn level 2 toe ben. Maar ik wil zo graag alvast een blik werpen op de dvd's . Ik hou dit topic dan ook in de gaten!
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  15. #225
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Weet je al hoeveel je moet gaan betalen? Misschien valt het mee! En kopieren naar de harde schijf is misschien ook nog een optie?

Pagina 15 van de 18 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •