Eveline wil je mij dan ook gelijk op de lijst zetten
Eveline wil je mij dan ook gelijk op de lijst zetten
en ik meld me ook aan!
(mits het pakket wel betaalbaar blijft! )
The darkest hour is befor it get light!!!
En mag ik ook op het lijstje???
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
O, o, dat wordt weer ebay in de gaten houden
ik hoop echt dat dit snel op de markt komt. Ik schiet al op met level 1 en kan niet wachten tot level 2!!!!!!!!!!!
Of even via de parelli mailinglijst (us) wat regelen, dat lukt vaak ook wel.
Waar kun je die mailinglijst vinden, via de parelli site?
Zijn de DVD's dan gewoon afspeelbaar? Het zou me niets verbazen als ze nu allemaal voorzien zijn van regiocode.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
En wanneer ze nÃ*et afspeelbaar zijn, kan je ze dan wel gewoon op je computer afdraaien? Dat laatste is me niet geheel helder. Wél dat een regiocodevrije DVD-speler vrij sporadisch verkrijgbaar is...
Oh en Eveline, Ã*k heb een NTSC-videospeler en kijk géén GTST Er gaat niets boven Groningen, en Drenthe is nog mooier.
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Die DVD's zullen vast voorzien zijn van Regiocode, iets waar ik bij de laatste DVD's van de Savvy Club ook pas tijdens de bbq achter kwam.
Maar je computer DVD-speler regio-vrij maken is niet heel moeilijk, kwestie van een programmaatje erop zetten.
Een gewone DVD-speler is ook vaak regio-vrij te maken, maar dan moet er het een en ander aan verbouwd worden. Dit kan vast wel ergens op 'de zwarte markt'
Kan je zo'n programmaatje voor je computer ergens gratis downloaden dan? Of heeft jouw Luv hem erop gezet ?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Bij de Mediamarkt verkochten ze wel een regiocodevrije DVD-speler, maar je moet er wel heel speciaal om vragen (net als NTSC). En je hebt niet veel keus én het is niet de allergoedkoopste. (Maar ja, dat toch liever dan een beun-met-schroevendraaier, denk ik dan persoonlijk )
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
wanneer komen ze ongeveer bij ons uit? dan bedoel ik duitsland of engeland ofzo, iets zonder die beveiligins-code.
Ik gok ergens halvewege 2006, voor het echte antwoord moet je maar ff mailen naar Eddy
nog een heel jaar dus eigenlijk, zo lang kan ik echt niet wachten hoor!!!
Gelukkig is mijn DVD speler-regiovrij dus ik hoop dat ze snel in
de verkoop komen!
Je kunt de beveiliging altijd op je pc eraf halen en ze zelf opnieuw op DVD'S branden als je handig bent met de pc en een DVD brander hebt.Oorspronkelijk Geplaatst door haflingergek
Bladwijzers