Op ebay staan ze ook al
Op ebay staan ze ook al
Ja, voor meer geld dan ze rechstreeks bij Parelli kosten. Beetje vreemd
nu zijn ze dus hier ook te koop bij parelli ned. voor maar 249 euro !!!!!!!!!!!!!!!
koopje toch !!!!!!!!!!!!!!!
Hoi allemaal, mag ik als geïnteresseerde buitenstaander even reageren op de komst van het vernieuwde Level 2 pakket ?
Omdat Niek het pakket ook graag wil hebben heb ik het één en ander bij Marieke nagevraagd. Er zijn inderdaad een aantal aspecten uit het Level 2 pakket verdwenen, maar daar staat volgens Marieke tegenover dat er veel meer diepgang qua psychologie is bijgekomen.
Als ik zo 's door de diverse topics heen blader waarin her en der vragen zijn gesteld over waarom iemands paard reageert zoals het reageer, dan lijkt me dat toch een welkome aanvulling ...........
Gerard
Mijn levensmotto: "Today is the Future of Yesterday and the Past of Tomorrow, so why didn't we live in the Present Time, Here and Now?" (Eén van mijn stellingen in mijn afstudeerscriptie)
jazeker !!!! wat ik ernu verder van gehoord is dat id er een cantering is in het geheel de opdrachten zijn leuk van het oude level 2 en vaak ongewoon en moeilijk maar wel degelijk erg handig in de dagelijkse omgang met paarden het nieuwe level 2 laat je leren wat echte level 2 savvy inhoud het Mijn oude level 2 gaat ook absoluut niet weg en ik ga zeker ook de opdrachten/examen van het oude level 2 doen en het nieuwe ga ik gebruiken om nog verder te komen wat mijn savvy betreft want dat is het gene wat ik nastreef niet een diploma aan de wand maar Savvy...............
Hihi een cantering, wat een leuke verspreking!
Maar inderdaad, als je de nieuwe eisen leest, gaat het er vooral om HOE je paard het doet, met welke attitude en hoe je daarmee omgaat. Super, toch? Daar ging het toch eigenlijk altijd al om?
Ik zou best een nieuw level 2 pakket willen. Interessant!
May the horse be with you!
ellendig ....parelli veranderd niet alleen je instelling maar ook je woord keuze ...........
tis maar waarmee je bezig bent heb nl wat moeite met de passenger canter ze is geleerd om vol op een muur af te vliegen om zo een beginnende sliding te maken
Haha zoals Susan die door point to point nogal graag in de hoeken wil stoppen, ook lastig
May the horse be with you!
I get the point
Wat ik er nu allemaal van hoor en van heb gelezen.Is het nieuwe lvl 2 paket veel meer gefocussed op de psyche van je paard dit waar het oude pakket meer taak gericht is.Beide zijn voordelen maar wat ik tot nu toe van zie een veel betere basis voor nh ansich. *kijkt antilopa lief aan ....
www.niekelings.nl horsemanship op maat
Zie de nieuwsbrief op parelli.nl, je kunt nu het pakket ook bij parelli.nl al bestellen! (zal weer niet goedkoop zijn)
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
249 euries
Jez**...... Dat is nogal prijzig! Ik blijf dan wel lekker bieden op ebay
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
he denk erop niet overmij heen bieden !!!
hee, wat is jouw naam op ebay dan??? Of is dat strikt geheim
Volgens mij heb jij mij al overboden, in ieder geval was ik overboden door een nederlander.......
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers