Pagina 9 van de 18 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 135 van de 262

Topic: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

  1. #121
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    @ K10, heb jij dan het "goedkope" pakket gekocht, voor mensen die al een Level 2 oude versie hebben? Kan het daaraan liggen dat je geen boekjes hebt?
    @ Eveline.....ga je nog een bestelling plaatsen voor ons???

  2. #122
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    ik ben voorlopig nog niet toe aan level 2 maar ik denk ook zeker dat ik zowel het oude als het nieuwe level 2 wil gaan bekijken... zo vind ik het jammer dat er in mijn nieuwe level 1 geen trailer laden meer zit. die dingen die uit level 1 zijn gehaald (en ook uit level 2) zijn er toch niet voor niets ooit in gekomen?
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

  3. #123
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    De nieuwe level 2 heeft sowieso geen zakboekjes, dat staat bij de inhoud van het pakket. De korting voor eigenaars van het oude pakket is enkel om te stimuleren om alsnog de nieuwe versie aan te schaffen.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  4. #124
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Jaahhh, mijn pakket komt volgende week aan
    Mn contactpersoon was ingesneeuwd nadat ze met haar paard naar een halterwedstrijd is geweest, dus ze was nu pas terug en mijn pakket was daar al bezorgd.

    Voor mensen die ook een pakket willen: dit kan, maar de DVD's in de pakketten uit de US hebben regiocode USA en zijn dus alleen af te spelen op een regiovrije DVD speler. In de pc kun je dat relatief eenvoudig voor elkaar krijgen (heb ik gehoord....) maar niet iedereen kan de DVD's dus zomaar bekijken.

    Dusse: wil je alsnog een pakket, geef het ff door. Mijn contactpersoon vind het geen probleem om ze door te sturen, ook niet naar jouw eigen adres.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  5. #125
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    En wat gaat dat presies kosten? (edit - het pakket bedoel ik he )
    Ik heb een goede poging gedaan om mn dvdspeler op de pc regiovrij te krijgen, maar dat gratis programma was ineens niet gratis meer.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  6. #126
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Mijn Level 1 pakket komt ook uit de States en heb ik zonder problemen kunnen afspelen op mijn PC. Ik heb net ff gekeken en ik kan 4 x van regio veranderen op deze PC, daarna niet meer en blijft ie staan op de regio waar ie dan op is ingesteld. Dat moet je handmatig doen, althans, zo ziet het eruit. Geen idee of dat misschien automatisch is gedaan als ik naar de DVD's van het Level 1 pakket keek, maar dat lijkt me stug. Dan had ik zeker een waarschuwing in beeld gekregen. Als het Level 1 pakket regiovrij is, waarom deze dan niet meer? Alles is in één taal, en wordt wereldwijd verkocht. De regio's zitten op speelfilms om te voorkomen dat een film die nog in Europa in premiere moet gaan, al wordt gekocht via internet. Dat speelt hier helemaal niet. Kortom; weet je zeker dat ie regiogebonden is, het nieuwe Level2?

  7. #127
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Het pakket kost in US met L2-korting (mensen die al L2 hebben) $129
    Verzenden van US naar tussenpersoon is ong $ 15 (meer pakketten tegelijk goedkoper) en dan van US naar NL ongeveer $ 35 (deel verzendkosten, deel vergoeding voor tussenpersoon)
    Dus totaal komt het dan op $169 wat met de huidige dollarkoers net onder de 150 euro zit.

    MAAR: wegens een redelijk kleine limiet op mijn CC, raad ik iedereen aan om ZELF te bestellen, als je mij ff mail dat je wil bestellen geef ik het adres van mn tussenpersoon wel door. Ze is echt heel eerlijk hoor, ik vertrouw haar daar volledig in (zij mij ook, anders stuurt ze me nooit voor 1000 dollar aan spullen op die ik haar achteraf betaal)
    Dus dan betaal je zelf met je credit card het pakket aan Parelli US en betaal je mij het deel voor de verzendkosten van US naar jou toe. Zo hoef ik niet vooraf heel veel te investeren en heb je je pakket direct zelf in huis.
    Eventuele douane kosten zijn voor eigen risico! Het risico dat een pakket gecontroleerd wordt is vrij klein hoor, ik denk minder dan 5% kans.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  8. #128
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik heb geen credit card, zou ik het misschien alsnog via jou mogen doen? Anders regel ik er wel 1, maar ik denk (postbank kennende) dat je er nog wel een tijd op wachten moet voordat je hem krijgt. Ik betaal dan vooraf uiteraard. En mocht je pakket gecontroleerd worden bij de douane, hoe gaat dat dan verder? Moet je dan een bedrag betalen voordat het pakket verder gestuurd wordt?
    Sorry voor het kruisverhoor, maar ik heb geen idee hoe het in elkaar steekt
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  9. #129
    Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    1.108

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Edit: Zelfde vragen als Pais

  10. #130
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    1) ik kan beperkt een aantal pakketten bestellen met mijn credit card, wie het eerst komt wie het eerst maalt zullen we maar zeggen
    2) als het pakket door de douane wordt gecontroleerd, zal het 1 tot 5 weken daar liggen, daarna wordt het alsnog gewoon bij je bezorgd en moet je een toeslag betalen (19% btw plus een paar % invoerbelasting) maar de kans hierop is bij zo'n klein pakketje vrij klein.

    Om even aan te geven wat het risico is: ik heb het afgelopen jaar zo'n 40 verschillende zendingen uit de US gehad, waarvan ik over 1 een belasting heb moeten betalen. Dit was een vrij groot pakket met een rol touw (10 kilo ofzo) en van de andere pakketjes was ong. 20% wel gecontroleerd, maar gewoon 'belastingvrij' doorgelaten.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  11. #131
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    ik wil graag !!!

  12. #132
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    bij interesse: graag ff mailtje naar callippo@gmail.com zodat ik private de adresgegevens kan doorgeven. Jij hebt vast wel een CC he Nienke?
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  13. #133
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    De regio's zitten op speelfilms om te voorkomen dat een film die nog in Europa in premiere moet gaan, al wordt gekocht via internet. Dat speelt hier helemaal niet. Kortom; weet je zeker dat ie regiogebonden is, het nieuwe Level2?
    even een herhaling van mijn vraag, voor mensen die al een nieuwe Level2 pakket hebben.

  14. #134
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Diest (B)
    Berichten
    343

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Jep, hij is 100% regio gebonden! Het nieuwe level 1 pakket, kwam ook van de States en dat kon onze DVD speler zonder probleem aan... Het nieuwe level 2 pakket NIET!! Daar gaf hij direct bij aan dat het de verkeerde regio was... Ook onze dvd speler van ons klein televisie toestel, dat meer aan kan, kan het niet afspelen, alhoewel deze alle Amerikaanse DVD's aankan!
    Dus let op! Zie dat je je DVD speler ofwel regiovrij kan maken, anders zit je daar met een prachtig pakket, waar je niets mee aan kan vangen!

    Succes!

    Kristien

  15. #135

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    oh oh.... dat klinkt niet goed...... ik heb niet eens een dvd speler, alleen een laptopje......

Pagina 9 van de 18 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •