die van mij is gewoon wij-mulder
die van mij is gewoon wij-mulder
Hebben jullie een regio-code vrije DVD speler?
Mijn test-versie van de amerikaanse is onderweg, maar ik ben bang dat ik die niet kan afspelen bij mij thuis. Of ik moet mijn computers DVD-speler maar op Amerikaans laten staan ofzo (heb zo veel US DVD's hihi)
Enne: als het pakket op Ebay duurder wordt dan $150 kun je hem beter gelijk bij Parelli.com bestellen.
Ik heb een contact persoon die voor 35 dollar elk pakket doorstuurt naar Nederland, incl verzendkosten. Het pakket kost bij Pat himself 149 dollar of 129 als je al de oude L2 hebt. Ik heb geen idee hoe ze dat controleren hoor, dus ik heb hem gewoon voor die prijs aangeklikt en dat werkte
heb je hem dan gewoon bij parelli.com besteld?? kan dat ???
Ik heb ooit een poging gedaan dat mega pakket te bestellen (dus alle pakketen en hulpmiddelen in een keer) en dat was geweigerd.
oeps
Nou Nienke bedankt hoor..... Jij was dus idd degene die mij overboden had
mijne is Indigo6eve (vraag me niet waarom ik in hemelsnaam ooit die naam gekozen heb).....
En Eveline, kan dat bestellen via jou of via jouw contactpersoon? Scheelt een hele berg geld zeg!
Ik heb wel het oude L2, maar merk dat ik teveel gewend ben aan de manier van het nieuwe L1 en dus ook liever de nieuwe L2 zou willen.....
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
ja als het kan eveline hier nog een als je 129 dollar + 35 dollar rekent is dat een stuk goedkoper dan de dikke 200 dollar waar ze nu voor weg gaan.
@Evenaar ik houd het in de gaten hoor zal je niet weer overbieden
Hahahah, mag wel hoor daar is ebay voor toch?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Nog even en dan kan Brenda al onze boodschappen doen
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Waarom ikke?, mijn naam is haas
www.crystal-carving.com
Je kan in Amerika bestellen, zolang je maar een amerikaans adres opgeeft. Wel kun je gewoon met je Nederlandse credit card betalen.
Het nieuwe L2 kost bij US 129 dollar plus nog wat aan verzendkosten (15 dollar dacht ik)
Als je dan toch de amerikaanse versie koopt, kan dat idd net zo goed via Parelli.com
ik wacht ff tot mijn pakketje doorverstuurd is, dan zal ik mijn contactpersoon vragen of ze er nog meer kan doen en ook naar andere adressen wil versturen.
Whahaa je bedoelde mij echt, oudhollandse kwartje valt nu pas. Pfff lekker helder ben ik weer.Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
Ja hoor mensen, natuurlijk als ik tegen die tijd daar ben wil ik best wel wat regelen voor jullie. Als dat in de portomonee gaat schelen is dat altijd meegenomen.
www.crystal-carving.com
Jouw kwartjes vallen snel......
Ja wrijf het nog eens lekker inOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
www.crystal-carving.com
Ja sorry, ik moet nu natuurlijk wel aardig blijven als ik ooit nog iets via jou wil bestellen
Het is maar dat je het weetOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
www.crystal-carving.com
Bladwijzers