Ja moeilijk he Sandra..
Ja moeilijk he Sandra..
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
kei leuk ik doe mee
super leuk thema
oh trouwens, boren met links (met boormachine) is écht onmogelijk . zelfs was ophangen lukt gewoon niet
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Leuk thema! Ik doe mee, en de wei maak ik dit keer proper met het mestbakje in mijn linkerhand Ben benieuwd hoelang ik het ga volhouden.
dhPhotography: https://www.facebook.com/Dupas-Hanne...5935071/photos
Contacteer me voor meer info of neem een kijkje op mijn facebookpagina
het tema is super maar elaba vind er niet zoveel van langst welke kan nu eigenlijk alles gebeurd kwa poetsen en opzadelen. alleen langs rechts beginnen met rijden en stoppen is wel moeilijk omdat dit natuurlijk de moeilijkste kant is maar door dit te doen gaan sommige oefeningen wel beter
opstappel langs rechts is toch een super gek gevoel. zoder zadel gaat dit altijd prima maar met vind ik dit toch wel raar. daar moet ik nog even op oefenen
Hier gaat het al een stuk beter.. ER zit nog wel wat werk maar ik ben best heel tevreden!
Hoe is het met de rest?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik vind halster verkeerd om niet zo handig. Ik doe nu wel de stick to me (online, liberty kunnen we nog niet) vaker met Wico aan mijn linkerzijde. En dat gaat steeds beter!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Bladwijzers