Hallo,

ivm het helaas niet doorgaan van de gevonden stalling, ben ik wederom voor mijn merrie (22 jaar) op zoek naar stalling. Zelf ben ik woonachtig in Ermelo en ik zoek iets in de omgeving Ermelo-Speuld, danwel rand Putten/Harderwijk.

Ik zoek:
Lichte, ruime stal;
Binnenstal / buitenstal maakt niet uit, het liefst bij particulier, maar kleine pensionstalling is ook goed.

Goed berijdbare rijbaan zowel winter als zomer, hoeft geen officiele afmeting te hebben, wel graag met verlichting, daar ik voornl 's avonds kom;

Paddock / Weiland;

Zadelkast/plek voor mijn spullen op te bergen;

Het liefst op maximaal 10 min stap/draf afstand van het bos/hei.

Het is voor mij belangrijk dat mijn paard elke dag naar buiten kan en dat dit door de staleigenaar gedaan wordt aangezien ik daar zelf overdag geen tijd voor heb. Zelf mesten vindt ik absoluut geen probleem evenals s'avond voeren. Zelf ben ik iemand die de handen uit de mouwen steekt en gewend is zorg te dragen voor alles wat met paarden te maken heeft.

Wat ik vooral belangrijk vind is dat er goed wordt omgekeken naar de paarden. Dus dat er evt 's winters de mogelijkheid is tot bijvoeren, mocht er weinig tot niets te eten zijn buiten, dat het water wordt gecontroleerd e.d Het lijken allemaal heel vanzelfsprekende dingen, maar ben er wel achter gekomen dat het helaas niet overal zo wordt gezien.

Graag een stal waar het geen probleem is om op zondag te komen, daar dit juist zo'n fijne dag is om met je paard bezig te zijn.

Dus als iemand suggesties heeft dan hoor ik het heel graag!!

Alvast bedankt!!