Kreupel.
Ferra loopt sinds 2 dagen kreupel, links voor. Ik schrok er best een beetje van eerlijk gezegd, want niet eerder meegemaakt in mijn redelijke korte leven met paarden.
Met mijn bekapper, die er toevallig was zaterdag, even naar gekeken en ook gisteren met de buurvrouw op de wei, omdat het sinds gisteren lijkt alsof het ook dikker is (vocht?) op haar borst (bij die 2 grote spieren links en rechts op haar borst). Ze liep gisteren ook minder goed.
Vandaag lijkt het niet minder en leek het dat er ook rondom haar linkerachterbeen aan de bovenkant naar overgang achterhand wat vocht zat.
Ik kon haar wel overal aanraken, al deed ze achter ineens wat lelijker. Haar aanraken op haar borst bij die wat opgezette delen gaf geen reactie. Ik kon aan haar stemming overigens niet veel anders merken dan normaal, dus hopelijk betekent dat dat ze niet veel last ervan heeft.
Aankijken was het advies van beiden, voor een paar dagen en uiteraard goed in de gaten houden.
Ik dacht nog, ik ben gestart met die drainage compositum, maar het kan toch niet zo zijn lijkt me dat het daarmee te maken zou kunnen hebben?!
Kan ik haar nou beter met rust laten (ze loopt 24/7 buiten) of juist bv wel even laten lopen in de bak bv. of zelfs wat parelligames met haar doen?
Weet het echt even niet zo goed
Bladwijzers