Hallo allemaal!
Vorige week(toen het nog zonnig en zomers weer was) heb ik samen met Eef geprobeerd een level 2 filmpje te maken.
Natuurlijk ging alles fout. Er zaten zoveel horzels, of dazen ik weet het verschil nooit, dat zowel ik als Easy er helemaal gek van werden.
Easy wilde vooral vooruit en niet achterwaarts of zijwaarts. En dan is de lijn tussen lb en rb zo dun bij hem dat ik nog niet zo goed durf om dan veel lbe strategieën toe te passen. Nouja, het resultaat is hieronder te zien.
Ik heb hem nog niet ingestuurd want ik ben vooral benieuwd naar jullie commentaar en ik moet ook zelf nog even lid worden van Parelli(ik ben nu nog nederig bijrijder en ik weet eigenlijk niet of je dan ook audities kan kopen).
Nouja, here is it!
Waar ik zelf vooral blij mee ben is de draw, de 'go' en Easy zijn expressie. Ik heb hem de hele tijd Left brain weten te houden dat vind ik best fijn. Nu moet ik alleen nog gaan leren hoe ik moet omgaan met Easy zijn 'ik ga renneeeeeeeen '-antwoord wat ik nu op bijna alle vragen krijg.
Minder blij ben ik met de yoyo, achterwaarts die zo vaak op fase 1 gaat en waarbij ik nu steeds een enorme wiggle moest doen om hem de 'don't run-slap in the face' te geven. Lekkere minister of no ben ik dan..
Oh.. en ik zie dat ik friendly game compleet ben vergeten...
Pfff hoe doe je dat ooit allemaal in 10 minuten????
Wat vinden jullie? Insturen of opnieuw opnemen?
Bladwijzers