Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: Vragen ivm trektocht Utrechtse Heuvelrug

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    42

Re:Vragen ivm trektocht Utrechtse Heuvelrug

Wat een tof plan Maaike!

In Loosdrecht staan de paarden van Irene. Dus je zou haar kunnen vragen of Sjo daar een nachtje bij mag. Op mijn oude stal (Hilverzicht) kan je ook informeren, als je wil kan ik je in contact brengen met een vriendin die daar om de hoek woont en misschien wel een logeerbed vrij heeft. Ik denk trouwens dat Irene door het lesgeven ook wel op veel stallen komt en je wel verder kan helpen.

Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    10

Leuk plan Maaike!

Als je in de buurt van zeist bent heb ik wel een mensen-slaapplek voor je, je zou dan kunnen kijken of er in de buurt ook een plekje is voor sjo.
    Mijn bijrijdpaardje staat in soest, als je daar een paarden-plekje zoekt zou ik kunnen vragen of sjo een nachtje op een veldje mag. Ik heb geen idee wat ze daarvan zouden vinden, vragen kan altijd.

Verder weet ik het ook niet.... Ja, in veenendaal mag je ongetwijfeld bij mn pa slapen, maar die heeft ook geen plek voor sjo.
    En in otterlo en Renkum zitten trouwens natuurkampeerterreinen waar je sjo mee kan nemen. Maar dan moet je dus wel een tent mee....

Succes met alles organiseren!

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Bedankt voor de input allemaal!

Gisteren is Sanne langsgekomen op stal en hebben we de tocht doorgesproken en wat mensen gebeld. Al met al zijn we erop uit gekomen dat ik in twee dagen afzak van Putten naar Veenendaal (overnachting in Otterlo en 2 nachten (1 rustdag voor Sjo) in Veenendaal). Voor Sjo is alles geregeld maar ik moet nog op zoek naar overnachting voor mezelf in Veenendaal.
    Daar sluit Sanne zich op 28 juli bij ons aan en gaan we in een leuke route op weg naar het Leersumse veld. Na overnachting bij de fam Boonzaaijer gaan we naar Austerlitz/Zeist.
    De paarden verblijven bij manege Austerlitz en wij in een luxe hotel (oud london --> met dank aan hotelspecials!). De volgende dag gaan we naar Soest, waar de paarden in de paddock gaan slapen van manege Eldorado en wij in herberg Stay Okay. De laatste dag rijden we dan in een mooie lus naar Utrecht, naar de stal van Sanne waar mijn vader me weer ophaalt.

Mocht er nog een forumlid uit de buurt van Veenendaal waar ik van 26 op 27 en 27 op 28 juli mag blijven slapen dan hoor ik dat graag!
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    10

Mijn vader woont in veenendaal en heeft regelmatig gasten. Hij doet aan couchsurfen en heeft daarvoor een speciale kamer ingericht. Behoorlijk comfortabel dus. Hij zou het geen probleem vinden als je komt. Hij woont langs rondweg west en mogelijk kan hij je ook ergens ophalen.

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Dat is heel lief aangeboden yo-rien, maar ik heb inmiddels al een b&b geregeld op een paar honderd meter van de stal. Vandaag de laatste voorbereidingen en dan ga ik morgen vertrekken
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    10

Gaaf! Veel plezier

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten