Pagina 3 van de 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 171

Topic: EquiDay Advanced 2012

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    42

Re:EquiDay Advanced Line-up!!!

Gaaf programma dames! Wat super dat jullie Walter hebben kunnen strikken

Voor een Advanced-dag zou ik persoonlijk kiezen voor nog een tweede buitenlandse demogever er bij. Als dat mogelijk is natuurlijk. Want van de Nederlanders kan je ook op andere evenementen regelmatig demo's zien en een buitenlander er bij maakt het hele evenement veel unieker.

Zijn de lezingen tegelijkertijd met de demo's? Dat is me nu nog niet helemaal duidelijk? En wat zijn de onderwerpen waar je nu dan aan zit te denken? Ik vind het zelf altijd wel interessant als je een demo van iemand gezien hebt en die persoon daarna ook nog een lezing geeft of workshop over zijn theorie/methode. Bijvoorbeeld bij de demo van Anna over horsenalities, daar kan je dan in een lezing/workshop nog dieper op in gaan en ook vragen stellen aan haar stellen over je eigen paard, etc.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra

Oh, en zoals het plan nu ligt kun je op het buitenterrein enkele lessen volgen die Walter Gegenschats geeft aan oa Evi en mij.

Dus, bijvoorbeeld, als ik mijn demo aan het geven ben, gaan jullie buiten lessen en komen daar ook mensen kijken.
    Ik dacht dat het voordeel van één hal was dat mensen niet hoefden te kiezen tussen programma onderdelen.

Voelt niet lekker dit. Voelt als: goed geregeld voor jullie zelf maar beetje in tegenstrijd met het doel van maar één hal.
    Nou, zo heb ik het zelf niet gezien eigenlijk...
    We betalen verschrikkelijk veel om Wally te laten komen, dus gaan hem niet voor alleen 1 uurtje demo inzetten. Het lijkt me logisch dat evi en ik dan van de gelegenheid gebruik maken om een uur les te hebben.
    Maar Evi en ik zullen je opmerking meenemen en alles nog eens overdenken.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

@Roos: kun je uitleggen wat hieraan 'niet lekker voelt'?

Ik snap je opmerking over de tegenstrijd niet zo goed, maar wellicht komt dat doordat Advanced in mijn hoofd er heel anders uitziet dan in jouw hoofd. Ons doel is nooit geweest om het maar in 1 hal te houden, zodat mensen niet hoefden te kiezen. Ons doel voor Advanced is om een programma met meer diepgang aan te bieden. De keuze voor 'maar' 1 hal is hierdoor uit praktisch oogpunt ontstaan: neem het gevorderde 1/3e deel van de bezoekers van EquiDay en het beste 1/3e deel van de demogevers, zorg dat de mensen reden hebben om de hele dag te blijven en je zit op een mooi gevulde Hal 1.

Haha, San en ik zitten weer eens tegelijk te denken

@Wendela: het hele programma loopt synchroon. Dus lezingen starten gelijk met een demo, duren ook 1 uur en tussen elk uur zit een kwartier 'rondloop-pauze' met in de ring een pauze-show. Voor de lezingen hebben we nu bedacht om de onderwerpen te nemen die niet in een showring tot hun recht komen, zoals bijv. voeding of natuurlijk bekappen. Jouw idee om na een demo de mogelijkheid hebben om vragen te stellen vind ik wel een goede
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Ha Evi en Sandra,

de dag begint al mooi vorm te krijgen. Te gek!
    Waar kun je je als bezoeker opgeven?

Is het dan niet mogelijk om die laatste demo in te vullen met jullie les? Het zou natuurlijk ook jammer zijn als iemand demo staat te geven en iedereen rent naar buiten om jullie les te zien. Ik zou mij dan als demo geven ook wel lullig voelen. Op die manier is iedereen tevreden en scheelt het ook weer een demo gever.
    www.niettevermijden.com

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

En Gerd Heuschmann? Ik weet niet hoe 'for the horse' hij is, maar het lijkt me wel heel interessant om een demo van hem te zien.

Piet Bakker vind ik een hele sympathieke man, maar zou qua dressuurdemo niet mijn voorkeur hebben.
    Antoine de Bodt, ik vind zijn methode heel goed, maar hoe hij les geeft is vooral gericht op het fysieke. Misschien kan je dan beter één van zijn pupillen, Mireille, vragen?

Overigens zou de demo van Wally wat mij betreft wel langer dan een uur mogen duren

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover

Oh, en zoals het plan nu ligt kun je op het buitenterrein enkele lessen volgen die Walter Gegenschats geeft aan oa Evi en mij.

Dus, bijvoorbeeld, als ik mijn demo aan het geven ben, gaan jullie buiten lessen en komen daar ook mensen kijken.
    Ik dacht dat het voordeel van één hal was dat mensen niet hoefden te kiezen tussen programma onderdelen.

Voelt niet lekker dit. Voelt als: goed geregeld voor jullie zelf maar beetje in tegenstrijd met het doel van maar één hal.
    Nou, zo heb ik het zelf niet gezien eigenlijk...
    We betalen verschrikkelijk veel om Wally te laten komen, dus gaan hem niet voor alleen 1 uurtje demo inzetten. Het lijkt me logisch dat evi en ik dan van de gelegenheid gebruik maken om een uur les te hebben.
    Maar Evi en ik zullen je opmerking meenemen en alles nog eens overdenken.
    Ik snap dat Wally veel geld kost... maar het lijkt me toch niet dat jullie dat persoonlijk betalen? Of begrijp ik nou iets verkeerd?
    Wordt jullie les dan een openbare les.. clinic achtig? Waar je als toeschouwer ook vragen kunt stellen etc? Wellicht snap ik het echt niet, maar als Wally op de Equiday komt, betaald door de inkomsten uit de Equiday, neem ik maar aan dat IEDEREEN dan ook 'evenveel' kans moet hebben om wat op te steken van zijn aanwezigheid en dat alles wat hij daar doet dan ook voor iedere aanwezige leerzaam kan zijn? Ik vind het daarom niet zo logisch wat je schrijft:
    Het lijkt me logisch dat evi en ik dan van de gelegenheid gebruik maken om een uur les te hebben.
    Of rekenen Evi en jij die les apart met hem af?

Waarom bijvoorbeeld niet een inschrijving houden voor geïnteresseerden in een demoles en onder die geinteresseerden loten? Of verloot een demoles onder de vrijwilligers die belangeloos een hele grote bijdrage leveren aan het mogelijk maken van dit evenement!!!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Wellicht snap ik het echt niet, maar als Wally op de Equiday komt, betaald door de inkomsten uit de Equiday, neem ik maar aan dat IEDEREEN dan ook 'evenveel' kans moet hebben om wat op te steken van zijn aanwezigheid en dat alles wat hij daar doet dan ook voor iedere aanwezige leerzaam kan zijn?
    Nou? daarom mogen mensen dus meekijken .
    Ik snap werkelijk het probleem niet. En wat betreft "weglopend publiek", dat zal wel meevallen. ik schat dat mijn les voor zo'n 20-30 mensen interessant zou kunnen zijn, afhankelijk van welke demo gelijktijdig is.
    We kunnen hem moeilijk de hele dag in de ring laten staan, dan wordt het een Wally-day.
    Ik ben werkelijk volkomen verrast door deze reacties. ik dacht: goh, leuk idee toch! Misschien gaat het inzicht hier nog komen, maar ik snap het probleem nog steeds niet.

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Ik kreeg er eerlij gezegd ook een onderbuik gevoel van.

Ik vind het vooral jammer omdat ik graag alle demo's wil zien en ook de les want ik denk dat je van elke les wel wat kan oppikken.
    En nu moet ik dus alsnog gaan kiezen. Dat vind ik erg jammer, aangezien ik afgelopen Equiday ook weinig van de demo's heb kunnen zien door het heen en weer lopen.

Nou ja anyway. Gaaf dat Wally er is.

Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Wellicht snap ik het echt niet, maar als Wally op de Equiday komt, betaald door de inkomsten uit de Equiday, neem ik maar aan dat IEDEREEN dan ook 'evenveel' kans moet hebben om wat op te steken van zijn aanwezigheid en dat alles wat hij daar doet dan ook voor iedere aanwezige leerzaam kan zijn?
    Nou? daarom mogen mensen dus meekijken .
    Ik snap werkelijk het probleem niet. En wat betreft "weglopend publiek", dat zal wel meevallen. ik schat dat mijn les voor zo'n 20-30 mensen interessant zou kunnen zijn, afhankelijk van welke demo gelijktijdig is.
    We kunnen hem moeilijk de hele dag in de ring laten staan, dan wordt het een Wally-day.
    Ik ben werkelijk volkomen verrast door deze reacties. ik dacht: goh, leuk idee toch! Misschien gaat het inzicht hier nog komen, maar ik snap het probleem nog steeds niet.
    Ik denk dat bij mij het onderbuikgevoel komt vanuit jouw zin waarin je schrijft dat het toch logisch is dat Evi en jij van de gelegenheid gebruik maken om een les te doen... en natuurlijk mogen mensen meekijken... ja.. zou lekker zijn als dat niet mocht, aangezien wij er met z'n allen voor betalen Ik vind het allemaal dus niet zo heel logisch... kan gerust ook aan mij liggen hoor.

En wat vind je bijvoorbeeld van de suggestie om de demoles(sen) te verloten onder geïnteresseerde vrijwilligers?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

De uren die Wally lesgeeft, worden betaald door de mensen die les hebben. Op die manier houden we Wally enigszins betaalbaar voor EquiDay.

Leuk idee, Nienke, om voor de vrijwilligers wat extra Wally te bieden!

We kunnen die extra lessen ook na afloop plannen, waarbij alle vrijwilligers nog gelegenheid hebben om vragen te stellen en een aantal met paard mee kunnen doen.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Ik vind het juist een geweldig idee om ook de lessen van Wally (een van mijn favoriete instructeurs) ook te kunnen bekijken. En de lezingen zijn toch ook tegelijk met de demo's? Ik zal misschien ook al voor wat lezingen kiezen en wat demo's (die ik denk ik niet allemaal even interessant vind, net als de lezingen me niet allemaal aanspreken) laten schieten. Lessen van Walter kunnen bekijken heeft voor mij als bezoeker een hoge meerwaarde om naar deze dag te komen. Maar lang niet alle bezoekers zullen daarin geïnteresseerd zijn denk ik, dus bij de demo's blijft er genoeg publiek over
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    De uren die Wally lesgeeft, worden betaald door de mensen die les hebben. Op die manier houden we Wally enigszins betaalbaar voor EquiDay.

Leuk idee, Nienke, om voor de vrijwilligers wat extra Wally te bieden!

We kunnen die extra lessen ook na afloop plannen, waarbij alle vrijwilligers nog gelegenheid hebben om vragen te stellen en een aantal met paard mee kunnen doen.
    Daarom vroeg ik me dat dus af. Lijkt me toch prima als jij, Sandra en anderen de Equiday kosten drukken door extra lessen. Verduidelijkt toch weer wat

En na afloop vind ik ook een goed idee! Kan ik als standhouder wellicht ook nog wat extra zien!

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Na afloop vind ik weer een wat minder idee, dan wordt zo'n dag wel heel erg lang.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    42

Ik vind het juist goed dat er keuzemogelijkheden in het programma zitten. Ik hou van zelf keuzes mogen maken En ik vermoed dat als er 400 mensen komen, die vast niet allemaal precies dezelfde interesses hebben, dus met meerdere programma's tegelijk maak je het voor iedereen mogelijk om een interessante dag te hebben.

Pagina 3 van de 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten