Ok, dankjewel Maar wat is het verschil precies tussen wat je leert in de opleiding en de natuurlijke draai die je eraan geeft, zeg maar?
Ok, dankjewel Maar wat is het verschil precies tussen wat je leert in de opleiding en de natuurlijke draai die je eraan geeft, zeg maar?
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik haal minimaal van de straal weg, alleen als er vieze plekken inzitten of als de straal te breed wordt en je daardoor de hoef niet meer goed kunt schoonmaken. De straal raakt de bodem en dient als schokdemper. Ik kom ook niet aan de zool en vijl de hoefwand inderdaad rond af zodat deze nauwelijks contact maakt met de grond. Dit voorkomt ook dat de hoef brokkelt of scheurt. De steunsels haal ik weg zodra ze meer uitsteken dan de zool.
In Barneveld werd er echt veel van de zool afgehaald en van de straal bleef een miezerig driehoekje over. Ook werd de hoefwand nauwelijks afgerond.
Joey's Ark Cranio Sacraal Therapie voor Paarden
www.joeysark.com
Ok, thanks voor de toelichting!
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Bladwijzers