Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Genante piemel vraag tijdens zadelen er erop zitten

  1. #16

    Re:Genante piemel vraag tijdens zadelen er erop zitten

    Mijn mening is dat het per paard kan verschillen. Met die ander van mij wil ik zeker wachten tot hij 4 is. Hij is er geestelijk ook niet klaar voor. Ik wissel zadel en bbp af. Denk dat ze er ook sterker van kunnen worden. Mijn instructeurs (zijn parelli instructeurs) vonden het niet te vroeg. Had ook het idee dat ed het aan kan. Hij geeft het ook aan als hij er niet aan toe is. Zoals vandaag. Dan blijf ik er lekker naast staan.

    Trouwens ontdekt dat hij het al doet als ik na het grondwerk lang stil sta. dus nog voordat ik het zadel pak, danwel erop leg.

  2. #17
    Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Locatie
    Ermelo
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.875

    Re:Genante piemel vraag tijdens zadelen er erop zitten

    Mijn paardje Toby deed dit eerder ook, bij hem was het wel spanning, dingen waar hij niet zo goed raad mee wist. Eigenlijk doet hij het de laatste twee jaar al niet meer, maar eerder dus wel. Heb er ook eens een topic aan gewijd.

    Ik denk dat je wel goed kan 'aanvoelen' of het ontspanning is, of juist onzekerheid/niet goed weten wat met de situatie te doen/spanning.
    Als het dat laatste is zou ik nog meer de tijd nemen voor friendly enz/.

    Succes!
    Today is a perfect day to start living your dreams!

  3. #18

    Re:Genante piemel vraag tijdens zadelen er erop zitten

    even back to basic gegaan. Padje erop en eraf gezwaaid want ik merkte dat hij steeds een stapje zette. bleef keurig staan en totaal ontspannen. dat is het dus niet Vandaag kwam Aniek lesgeven. Even het issue voorgelegd. zij denkt dat het ontspanaing is. Hij heeft verder in zijn lijf geen spanning. Kan zijn hoofd laten zakken, knabbelt soms wat aan manlief Mondje is ontspannen, hij knippert. Staart kan je gewoon zo optillen. Aniek zei dat het zou kunnen dat hij zo ontspannen is omdat hij dan echt mijn totale aandacht krijgt en mij helemaal voelt. Zou kunnen...

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •