Omdat de playday in Uden uiteindelijk een beetje is verwaterd, en we toch binnekort nog wat leuks wilden doen hebben we besloten een kleine gezellige playday bij mij op de wei te houden.
Zaterdag 1 september. Zo vanaf 11 tot 3 of 4 ongeveer, precieze tijden bespreken we nog wel.
Toegang is in principe gratis, maar als iedereen een euro of drie intikt, zorg ik voor een lekkere picknick Wie weet krijg ik het nog voor mekaar homemade brownies te maken
In principe is iedereen welkom, ongeacht level of niveau. We spelen gewoon bij mij op de wei. Hopelijk heb ik de boer zo ver tegen die tijd dat hij voor me heeft gehooid en we dus niet met de knieen in het hoge gras staan, maar dat komt wel goed.
Vind je het belangrijk dat je paardje even rustig zelf kan staan/grazen zonder aan jou vast te zitten prima, dan is het het handigst als je zelf even een lintje en paaltjes meeneemt.
We maken er gewoon een gezellige dag van, misschien kunnen we nog wat leuke simulaties doen, en we kwamen met het idee er een 'Can you..?' als uitdaging van te maken om elkaars creativiteit naar boven te halen.
Laat even weten of je van plan bent om te komen, met of zonder paard. Neem over en vul aan:
Elvira & Indy / Kaas
Laura & Okido
Lilian & Wino
Bladwijzers