Ik gebruik dus ook zo'n zitbal. En hij doet het nog steeds hoor
Ik gebruik dus ook zo'n zitbal. En hij doet het nog steeds hoor
héhé misschien koop 'k er me binnenkort dan nog wel eens ene bij voor m'n paard Die van mij krijgt ze niet die is voor op te zitten achter de pc (krijg 'k nog een nette rechte rug) hihi
het is al een hele tijd geleden dat er hier iemand gereageerd heeft,maar goed.
Ik had nog nooit van paardenvoetbal gehoord zelfs! Wat een idee! haha Wat gaaf lijkt me dat!!!
HEbben jullie hier ook foto's van? DAt lijkt me helemaal leuk.
Ik denk dat bij ons alleen Juicy de Shet er als eerste op duikt. Saedis gaat wel even kijken, maar Skeggi vindt het levensgevaarlijk. Lijkt me echt heel gaaf om ze er aan te laten wennen.
Zijn jjullie paarden eigenlijk jong? Ik bedoel die van ons spelen eigenlijk niet zo met elkaar..
Wij hebben twee IJslanders, Saedis & Skeggi, en een ondeugende Shet, Juicy.
Hi Allemaal
Ik zag net bij de Perry mooie grote ballen.
De grootste is van 75 cm en 11,99
Ik heb hem gelijk gekocht en ben benieuwd zaterdag, leuk zeg!
Dus voor iedereen bij de Perry kun je voor weinig een leuke bal kopen
groetjes GEmma
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Voor degen met een t-mobile abonnement: voor je credits kan je er ook één bestellen.
hmmm, interesting.
Werkt dat ook als je een T-mobile abonnement hebt? Of alleen bij prepaid?
edit: oh, ik zie het al. ff aanmelden en dan krijg je per euro op je factuur 1 credit
Dat schiet lekker op....ik heb een abonnement en spaar best snel. Ik héb al zo'n bal en doe er niets mee? Moet ik 'm opsturen? Alhoewel je dan misschien al met al goedkoper uit bent bij de perry sport....
Ik moest me eerst aanmelden voor My T-mobile en daarna nog eens apart voor T-mobile extra en ondertussen kan ik nog steeds niet in de catalogus kijken
Ik heb ook al een bal, maar een gratis bal is altijd leuk he (hoeveel credits is de bal? )
iets van 1600 geloof ik....duurt nog ff dan .
hahaha, dat gaat nog zeker 40 maanden duren dan
Hi Hi,
Nou ik heb de paarden laten kennismaken met de bal hoor en zij vinden het erg leuk. Vooral Navajo loopt achter de bal aan,
Toch ben ik met de camera ook npgo wel erg interessant :-D
Deze is van de Perry, en nog heel........ voor hoe lang weet ik niet hihi.
Groetjes
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Bladwijzers