Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 57 van de 57

Topic: tandarts

  1. #46
    Actief Forumlid MegaMag's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    37
    Berichten
    465
    Dagboek Berichten
    1

    Re:tandarts

    Bedankt weer voor alle reacties. Ik had Paul Versluis gemaild, maar die komt helaas niet hier in de buurt. Langzaam maar zeker begin ik te wennen aan het idee van evt verdoven en wil ik vooral voor mijn oudste pony dat het nu een keer goed gebeurt. Ik zit erover te denken om met haar misschien naar de kliniek te rijden om daar te laten behandelen. Voor mijn jongere paard heb ik liever gewoon nog een keer een wat 'meer speelsere' handmatige behandeling, voor de ervaring. Iemand ervaringen met paardentandarts op kliniek de Lingehoeve?

  2. #47
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re:tandarts

    Zitten die in Tiel? Is dat in de omgeving waar jij woont?
    Anke Oerlemans is DA, heeft Glennsferry gedaan en komt aan huis!
    Zij komt uit Grave; dat is zo'n 50 kilometer vanaf Tiel
    http://www.equidental.nl/contact.html

    Je kan altijd bellen en vragen overleggen of de werkomstandigheden bij jou voldoende zijn.
    Doorgaans kan het verplaatsen van paarden (met trailer) namelijk ook al stressvol zijn en ik begrijp uit jouw berichten, dat je dat liefst wilt vermijden?
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  3. #48
    Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Zwartewaal
    Berichten
    851

    Re:tandarts

    Anke Oerlemans kan ik echt aanraden!
    Ze was vorig jaar uit de roulatie vanwege een schouderblessure, Mieke Roelse komt ook uit die omgeving.
    anke gaf mij de tip om met mieke contact op te nemen toen zij zelf niet kon werken.

  4. #49
    Actief Forumlid Mared's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    46
    Berichten
    984
    Dagboek Berichten
    17

    Re:tandarts

    Hey Claudia,

    Mijn nieuwe weigenootje had het laatst over het laten komen van de tandarts. Zij heeft vorig jaar/vorige x een tandarts van de lingehoeve gehad en is daar erg enthousiast over.
    Wel met roesje dus.
    Mocht je geinteresseerd zijn kan het misschien gecombineerd worden met haar afspraak, geen idee of de voorrijkosten minder zijn als hij of zij nog 1 minuut verder moet rijden.


  5. #50

    Re:tandarts

    Ik heb voor mijn paardje al jaren Marcel Michielsen als tandarts, ik vind hem echt heel kundig en zeer rustig en paardvriendelijk.
    Hij heeft een eigen website, alleen zijn naam intoetsen bij google is voldoende.

    Gr. Sylvia

  6. #51
    Actief Forumlid sonja w's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2012
    Locatie
    arendonk ( B)
    Leeftijd
    56
    Berichten
    228

    Re:tandarts

    Die zitten allemaal niet echt in de buurt , een vriendin van mij laat Merel Dierks uit Knegsel komen, is daar nog iemand bekend mee ?

  7. #52
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re:tandarts

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mared
    Mijn nieuwe weigenootje had het laatst over het laten komen van de tandarts. Zij heeft vorig jaar/vorige x een tandarts van de lingehoeve gehad en is daar erg enthousiast over.
    Voor de Lingenhoeve werkt Marco van Schie, gecertificeerde paardentanden dierenarts (Certified Equine Dentist) Academy of Equine Dentistry Idaho, USA.
    Vette pre dus: én DA én aangevuld met 9goed bekend staande) opleiding TA

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Sylvia1978
    Ik heb voor mijn paardje al jaren Marcel Michielsen als tandarts, ik vind hem echt heel kundig en zeer rustig en paardvriendelijk. Hij heeft een eigen website
    Rustig, paardvriendelijk en een eigen website hebben, zeggen niets over iemands kennis .
    Wat me bij de website van Marcel Michielsen opvalt, is dat hij wel héél veel logootjes heeft gebruikt .
    Maar dat hij nergens moeite doet om jou (als lezer) te vertellen, wát hij dan precies gestudeerd heeft. En hoe lang...
    Bij deze persoon zou ik persoonlijk kritisch kijken naar (en navraag doen over) zijn opleidingen...

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sonja w
    Merel Dierks uit Knegsel komen, is daar nog iemand bekend mee ?
    In ieder geval DA, maar verder geen vervolgopleiding als gecertificeerd tandarts (ze meldt het i.i.g. niet op haar site).
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  8. #53
    Actief Forumlid MegaMag's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    37
    Berichten
    465
    Dagboek Berichten
    1

    Re:tandarts

    Hmm, ohja, Marco van Schie, leuke man, maar Maggie vind hem niet fijn
    Geen idee of ik via een van jullie hier al eerder op gewezen ben, maar iemand toevallig ervaring met Albert van der Graaf? En dan bedoel ik vooral zijn geduld en omgang met de paarden. Zijn site spreekt me wel aan.
    http://www.albertvandergraaf.nl/

  9. #54

    Re:tandarts

    [quote=E.Zanden ]
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mared
    Mijn nieuwe weigenootje had het laatst over het laten komen van de tandarts. Zij heeft vorig jaar/vorige x een tandarts van de lingehoeve gehad en is daar erg enthousiast over.
    Voor de Lingenhoeve werkt Marco van Schie, gecertificeerde paardentanden dierenarts (Certified Equine Dentist) Academy of Equine Dentistry Idaho, USA.
    Vette pre dus: én DA én aangevuld met 9goed bekend staande) opleiding TA

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Sylvia1978
    Ik heb voor mijn paardje al jaren Marcel Michielsen als tandarts, ik vind hem echt heel kundig en zeer rustig en paardvriendelijk. Hij heeft een eigen website
    Rustig, paardvriendelijk en een eigen website hebben, zeggen niets over iemands kennis .
    Wat me bij de website van Marcel Michielsen opvalt, is dat hij wel héél veel logootjes heeft gebruikt .
    Maar dat hij nergens moeite doet om jou (als lezer) te vertellen, wát hij dan precies gestudeerd heeft. En hoe lang...
    Bij deze persoon zou ik persoonlijk kritisch kijken naar (en navraag doen over) zijn opleidingen...


    Voor Els,

    Betreft zijn opleidingen, hou me ten goede want ik weet niet precies hoe lang of hoe deze opleiding heet, maar ik weet zeker dat hij de opleiding in Amerika heeft gevolgd en daar ook zijn diploma/certificaten heeft behaald. Dus dat zit echt wel goed...


  10. #55

    Re:tandarts

    o ik zie dat ik in een citaat aan het schrijven ben

    maar je hebt gelijk dat je niet voorzichtig genoeg kunt zijn want er lopen in dit soort beroepen natuurlijk ook genoeg kwakzalvers zonder enige opleiding rond...


  11. #56
    Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Zwartewaal
    Berichten
    851

    Re:tandarts

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sonja w
    Die zitten allemaal niet echt in de buurt ,
    Ik woon zelf in Zwartewaal (bijna Zeeland) en laat Anke of Mieke komen. Beiden uit omgeving Arnhem/Grave.
    Een flink eind dus, maar meestal is er wel iets te plannen met mensen op de route. Met Mieke heb ik nu afgesproken dat ze mij een mailtje stuurt wanneer ze (redelijk) in de buurt is. Tot nu toe werkt dat prima.

    Groetjes,
    Yvonne

  12. #57
    Actief Forumlid MegaMag's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    37
    Berichten
    465
    Dagboek Berichten
    1

    Re:tandarts

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
    Zitten die in Tiel? Is dat in de omgeving waar jij woont?
    Anke Oerlemans is DA, heeft Glennsferry gedaan en komt aan huis!
    Zij komt uit Grave; dat is zo'n 50 kilometer vanaf Tiel
    http://www.equidental.nl/contact.html

    Je kan altijd bellen en vragen overleggen of de werkomstandigheden bij jou voldoende zijn.
    Doorgaans kan het verplaatsen van paarden (met trailer) namelijk ook al stressvol zijn en ik begrijp uit jouw berichten, dat je dat liefst wilt vermijden?
    Site spreekt me wel aan van Anke Oerlemans.
    Ik wil het liefst de ervaring zo goed mogelijk en minst stressvol hebben inderdaad. Op een of andere manier vind ik aan de andere kant dat de wei wel hun vertrouwde plekje is en of ik daar op deze manier geen inbreuk aan doe. Handmatig is dat natuurlijk ook gebeurd in de wei. Maar elektrisch en onder verdoving sta ík nu eenmaal met wat meer spanning tegenover en dat zullen ze ongetwijfeld voelen..
    Ik denk dat ik Anke maar eens ga bellen.

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •