Carolien, as zaterdag is er een wedstrijd in Grolloo. Mooi in de buurt voor als je een keer een wedstrijd wil zien. Als je wilt, kan je een rondje mee met mij tijdens het groomen van klasse 3.
Carolien, as zaterdag is er een wedstrijd in Grolloo. Mooi in de buurt voor als je een keer een wedstrijd wil zien. Als je wilt, kan je een rondje mee met mij tijdens het groomen van klasse 3.
Thanx, ik ga even kijken of ik dan kan! Hoelaat ga jij aan de slag?
Ik mag om 8 uur opdraven, start is half 9. Rest van de dag rij ik daar in de buurt rond met mijn emmertje water en wat wortels
@ illian, je durft wel om in katwijk klasse 2 te starten, is zwaar parcours, vriendin van mij durft het daar niet aan. Maar wel gaaf dat je het gaat proberen!
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Tsja, Chief is nu beter in conditie dan ooit, mooie opbouw in ritten gehad zo naar het einde van het seizoen. En mul zand zijn we wel gewend van de Veluwe. En als het te zwaar blijkt te zijn, stoppen we gewoon op de vetgate. Chiefie geeft wel aan wat 'ie kan
En, voor wie er serieus over denkt endurance te gaan rijden, 7 oktober is er een clinic (theorie) voor beginners/klasse 1 door Donna Oudshoorn, die afgelopen WK voor NL reed. 25 euro, 5 uur inclusief lunch. In Streefkerk. http://www.freewebs.com/stalnorwind Opgave kan via donna.oudshoorn@hotmail.com.
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
ilian, ik hoop voor je dat lukt, zou wel gaaf zijn.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Bladwijzers