Tijd terug al gefilmd met Saar, opgewarmd en de achteruit lichter gemaakt, camera aan en dit filmpje gedraaid. Tijdje later opgestuurd en een hele tijd later auditie uitslag, geslaagd met een 3+
Tijd terug al gefilmd met Saar, opgewarmd en de achteruit lichter gemaakt, camera aan en dit filmpje gedraaid. Tijdje later opgestuurd en een hele tijd later auditie uitslag, geslaagd met een 3+
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Gefiliciteerd!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Wat Goed!! Kanjers zijn jullie! Van harte hoor!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Gefeliciteerd! Gaaf hoor
Gefeliciteerd !
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
wow, gefeliciteerd!!!
Het is ook werkelijke een prachtige auditie!
Proficiat! Super auditie!
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Nogmaals gefeliciteerd! En tevens gefelicitee4rd met het behalen van je blauwe sting!
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
gaaf! gefeliciteerd!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Mooi filmpje, gefeliciteerd!!
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
gefeliciteerd
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Wat een fijn fijn filmpje! Ik vind Krummel echt zo'n mooie en leuke Haf, de leukste die ik 'ken' word altijd vrolijk van haar koppie dus een feestje om een heel filmpje te kijken
Vond het wel jammer dat het beeld wat vaag was, sommige dingen die jij wel of niet deed kon ik niet zo duidelijk zien.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers