Gefeliciteerd !!!
Dat is een leuke verassing, zo na 4 weken ineens een email!
Gefeliciteerd !!!
Dat is een leuke verassing, zo na 4 weken ineens een email!
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Jullie zijn super s
Gefeliciteerd.
Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!
Gefeliciteerd!
Wat ontzettend gaaf zeg! En een super mooie score.
Heb genoten van je filmpjes. Heerlijk rustig. Knap dat je zulke kleine fases kan gebruiken. En ik vind Najib heel erg evenwichtig overkomen. Hij neemt zijn verantwoordelijkheden heel serieus he?! Echt fijn om te zien!
Geweldig!!
Ha ha ha ik zit net je filmpje te kijken en bedenk me ook ineens dat je afgelopen voorjaar nog zoveel problemen had met aangalopperen...en nu doe je ff simpele wissels zonder hoofdstel alsof het niks is....
Jij bent echt zo leuk
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Gefeliciteerd!!!
dhPhotography: https://www.facebook.com/Dupas-Hanne...5935071/photos
Contacteer me voor meer info of neem een kijkje op mijn facebookpagina
Ontzettend bedankt allemaal voor jullie felicitaties en leuke berichtjes! Ik zal het doorgeven aan Najib
Aw lief!!! Tja, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Een goede instructrice is goud waardOorspronkelijk Geplaatst door anroomy
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Gefeliciteerd met je groene string
Wat is Najib veranderd in uitstraling zeg! Veel positiever en meer open, mooi!
Leuke filmpjes, heb gelijk zin om zelf ook te gaan filmen
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Dankjewel voor je leuke berichtje! En ja, doe! Vooral lekker gaan filmenOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Goh, gefeliciteerd zeg!
Ik weet nog dat ie bij Pien en Jack stond, nog niet ingereden.
Nu kom ik hem zo heel af en toe op het forum tegen, en hoppa, jullie zijn zo een stuk verder!
Ik vind hem leuk!
Ik zie dit topic nu pas...
Alsnog gefeliciteerd!
Bladwijzers