En dan niet van jaloezie , maar met het bepalen van l3 freestyle, zijn Najib en ik 'officieel' level 4 student en partner in crime
Het opsturen ging een beetje impulsief. Eigenlijk wilde ik gewoon oefenen, om te kijken hoe ver we zouden komen met alle onderdelen in tien minuten. Het voelde eigenlijk wel goed en ik stuurde hem gewoon op zonder goed te kijken wat er nu precies in moest en hoe sommige dingen uitgevoerd moesten worden. Dat resulteerde in het moeten doen van een resubmit, omdat ik mounting niet goed had gehad (goh... ), bij open a gait het hek niet losgelaten mag worden (dat wist ik niet), ik een simple change beide kanten op moest laten zien en minimaal tien stappen achterwaarts.
Nou prima, zo gezegd zo gedaan. Meteen de volgende dag haastig die onderdelen zelf gefilmd, want er was niemand beschikbaar om mij te filmen en hup opgestuurd. Ik had niet eens een fatsoenlijk eind bedacht voor mijn resubmit en planloos stopte ik dan ook maar naast de question box Ik had verwacht dat ik wel meteen de volgende dag reactie zou krijgen, maar helaas moest ik vier weken wachten
Vandaag dan eindelijk een mailtje dat ik ben geslaagd In the pocket, op naar level 4
Dit is mijn eerste filmpje:
Mijn resubmit:
En mijn scorekaart:
Bladwijzers