Dat vertalen kan je Parelli niet kwalijk nemen. Dat is echt een must in Dld. Anders komt er niemand naar je show
Dat vertalen kan je Parelli niet kwalijk nemen. Dat is echt een must in Dld. Anders komt er niemand naar je show
Even kort vanaf mijn telefoon.
ik heb wel genoten hoor, dat wel.
op connect waren ze niet zo positief, daar werd de kritiek wel geuit
Vorig jaar werd het ook al zo vertaald, haalde de vaart er totaal uit. Dit jaar ben iker niet bij maar de reacties lijken erg op die van vorig jaar. Leuk om ze life gezien te hebben maar inhouudelijk viel het tegen.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Nou, veel van het bekende idd, maar toch mooi om te zien. Toch inspiratie opgedaan en vooral zooo leuk er eindelijk eens bij te zijn. Ook de demo van Linda vandaag was fijn om te zien, ik had op iets meer dressuur gehoopt maar heb wel inspiratie opgedaan mn van Eef Veenstra die beide shows gaaf meedeed.
Klapper voor mij was mijn meeting met Pat vandaag, die onderaan de trap van de tribune stond... ik werd nogal rbi wilde weer terug de tribune oplopen maar gaf mezelf gelukkig een schop onder mijn kont en sprak hem aan. Ik kon nog een grapje maken en vertellen dat ik eigenlijk wel emotioneel werd, uiteraard was hij heel vriendelijk, nam de tijd en wilde best met mij op de (mislukte) foto
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers