Al tijden speelt het door mijn hoofd....
Ryan kreeg een aantal jaren geleden headshake syndrome, een heel diep dal volgde, voor Ryan en ook voor mij. Mijn spaarvarken was na enkele maanden leeg en ik was nog helemaal niks verder. Het duurde tijden voordat ik op het juiste spoor zat om deze "ui te af te pellen".
In de loop van de jaren heb ik veel eigenaren gesproken met een paard met headshakers syndrome over de hele wereld en bijna allemaal met dezelfde ervaring. Dit moet toch anders kunnen voor paard en eigenaar, vandaar mijn plan om een kliniek speciaal voor headshakers te beginnen.
Het plan is om een team van deskundige (de beste die er zijn in NL, veel van hen zitten hier op het forum ) samen te stellen n.a.v. een door de eigenaar ingevulde uitgebreide vragenlijst en dan het paard in een dag(deel) door het team te laten beoordelen. Hier komen bevindingen/aanbevelingen uit en deze worden besproken met de eigenaar.
Ik denk zo eigenaren van headshakers, wat een enorm complex sydrome is, in een kort tijdsbestek een beter inzicht te geven in de(on)mogelijkheiden.
Ik snap dat het heel kort door de bocht is, maar ik hoor graag jullie input op mijn wilde ideeën.
Bladwijzers