Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: goedkope CR les?

  1. #1
    Actief Forumlid dorine's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    119

    goedkope CR les?

    Hoi mensen!
    Ik rijd nu ongeveer 9 jaar paard op een manege, sinds het laatste jaar rijd ik twee keer per week. Nu moet ik zeggen dat mijn zit toch vrij belabberd is en daar wil ik graag iets aan doen.
    Dus toen zat ik aan Centered Riding te denken. Het probleem is dat ik geen eigen paard heb en dat ik geen geld heb .
    Dus nu zoek ik iemand die mij kan lesgeven in centered riding, alleen, of als dat mogelijk is, in een groep, voor niet teveel geld en er moet natuurlijk een paard beschikbaar zijn. Bovendien moet het in de nabije omgeving van Waalwijk (Noord-Brabant) zijn.
    Weten jullie zo iemand? Laat het me aub weten!

    PS: Ik ben 16 jaar, mocht dat er iets toe doen.

  2. #2
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: goedkope CR les?

    Kijk eens op http://www.alona.nl, misschien weten hun iemand in de buurt maar Roosendaal is misschien ook niet al te ver voor jou
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  3. #3
    Actief Forumlid Chrissie's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Muntendam (Gr.)
    Berichten
    156

    Re: goedkope CR les?

    Vanda Oosterhuis (uit Drenthe) geeft ook Centered Riding lessen. Je kan naar haar toe gaan en les krijgen met 1 van haar eigen paarden of ze komt bij je thuis (dan moet je zelf voor een paard zorgen). Ook geeft ze workshops (een hele dag theorie en rijden) im samenwerking met Stal Mansour. Je kan dan gebruik maken van een paard of pony van de manege.

    Ook geeft ze workshops bij haar zelf. Hier maakt ze gebruik van haar eigen paarden (dus je rijdt dan op een paard van haar) en de prijs vind ik erg meevallen.

    Neem anders even een kijkje op haar site (http://www.gevoelvoorpaarden.nl).
    Mijn dieren zijn mijn alles.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •