Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Hebben al deze vage klachten met elkaar te maken?

  1. #16
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    380

    Re: Hebben al deze vage klachten met elkaar te maken?

    Bedankt voor de reacties allemaal!
    Na nog even nadenken en observeren wijst toch alles vooral op de blaas. Een kennis van mij had namelijk last van een blaasprobleem, en zij vertelde dat ze erg veel pijn had en soms ineens door een van haar benen kon zakken! Precies wat Jac doet dus.
    Het rare plassen wat hij soms doet wijst er ook op, paarden met blaasproblemen schijnen koliekgevoelig te zijn, Jac heeft de laatste tijd meerdere keren een klein koliekje gehad, en af en toe zie je hem wat trekken op de plek waar zijn blaas zit...

    Nu kan het dus nog vanalles zijn; blaas-steentje, vernauwing ergens in/bij de blaas, ontsteking misschien? Hij heeft net nog een herbasan-kuurtje gehad en zijn urine ziet er heel mooi helder uit...

    Na alle paarden-encyclopendie-boeken door te hebben gelezen, ben ik er nog niet echt uit gekomen wat je aan een eventueel steentje of vernouwing kan doen. Operatie is geen optie, veel te duur...

    Nouja, hij krijgt nu eerst cranberry tabletjes en misschien iets met paardenstaart, en mijn vader gaat de urine onderzoeken. Dat kan hij thuis, erg handig!
    Ik ben benieuwd of daar iets uit komt!

  2. #17
    Actief Forumlid memphis's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    veendam
    Berichten
    448

    Re: Hebben al deze vage klachten met elkaar te maken?

    hallo deEf,

    hoe gaat het nu met je paardje?
    kun je ons al wat nieuwe ontwikkelingen melden?
    ik ben eigenlijk wel erg benieuwd.
    mijn paard heeft een mening.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •